  • Data: 2007-09-17 18:42:28
    Temat: Droga wewnętrzna - interwencja straży miejskiej, policji ?
    Od: Hasan <h...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Od jakiegoś czasu jestem członkiem spółdzielni mieszkaniowej
    (zamieszkuję mieszkanie w bloku). Ze względu na problemy z parkowaniem
    samochodów spółdzielnia postanowiła oznakować swój teren i chciała aby
    na jej parkingu (na terenie jej działki) parkowali tylko mieszkańcy.
    Teren został oznakowany (zakaz ruchu (na białym prostokątnym tle)z
    informacja nie dotyczy mieszkańców ul. .... oraz pozioma tablica "Droga
    wewnętrzna Spółdzielni Mieszkaniowej Konwalia" - D46. Dodatkowo zostały
    założone barierki i zamknięcia na kluczyk uniemożliwiające wjazd na
    teren parkingu osobom obcym. Po zamontowaniu tego wszystkiego osoby obce
    wjeżdżały na parking po trawniku. W późniejszym czasie została
    uszkodzona (wyrwana) barierka. Obecnie na 7 miejscach z 10 parkują
    osoby obce (mieszkańcy innych spółdzielni).
    Przypadkowo spotkałem strażnika miejskiego i poprosiłem o interwencje
    (usunięcie samochodów z parkingu).
    Usłyszałem odpowiedź, iż on może interweniować jedynie w przypadku
    zagrożenie i nic nie może zrobić w tej sprawie (pozostaje jedynie
    dochodzenie praw na drodze cywilnej).
    Czy istnieje jakiś sposób na usunięcie tych samochodów z parkingu z
    pomocą straży miejskiej, policji?

    Pozdrawiam Mariusz