  • Data: 2007-09-17 21:29:39
    Temat: Re: Droga wewnętrzna - interwencja straży miejskiej, policji ?
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    Ja miałem problemy z parkowaniem przy budynku w którym kupiłem lokal. Na
    prośbę użytkowników Spółdzielnia powiesiła znak Parking (d-18) i pod spodem
    tabliczke "tylko dla użytkowników lokali". Na drugi dzien podjezdzam a tu
    full i wszystkie auta obce. Wiec dzownie po Straz miejska, przyjechali i
    powiedzieli - złe oznakowanie, nie możemy interweniować. Na moje pytanie
    jakie ma byc powiedzieli jakie bedzie w tej sytuacji skuteczne. Wiec ja na
    tej podstawie napisalem pismo do strazy miejskiej takiej mniej wiecej tresci
    "prosze o informację, czy oznaczenie (i tu podałem to co powiedzieli
    straznicy) spowoduje skuteczna interwencje strazy miejskiej" Dostalem
    odpowiedz - TAK. I to pismo zaniosłem do spółdzielni z wnioskiem o
    oznakowanie parkingu zgodnie z zaleceniami strazy miejskiej :)

    życzę udanego przepychania:)

    pozdrawiam
    hubert