  • 11. Data: 2006-06-26 11:11:12
    Temat: Re: Dowody wpłaty do ZUS
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > Kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą. Kiedyś to nikt nie będzie
    > beneficjentem ZUS. Tej przykrej instytucji dużo wcześniej niż kiedyś nie
    będzie.
    > I nie wynika to z mojej niechęci do zusu tylko z matematyki. A ta nie daje
    się
    > oszukać na dluższa metę.
    Masz rację: matematyki nie da się oszukać. Jest jednak małe ale: istnienie
    lub nie, a jeśli tak na jakich zasadach mniej decyduje matematyka, a więcej
    polityka (a ściślej prawo stanowione przez polityków). Jak na razie
    matematycznie jest w porządku: niedobór wpłat na wypłaty uzupełnia budżet
    (czyli my wszyscy). Następnym problemem jest budżet. Twój i mój post to już
    NTG.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 12. Data: 2006-06-26 13:46:46
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Ok, to jeszcze jedno. Jeśli te pieniądze wpłacałam, to na Boga, one tam
    wpływały i muszą mieć gdzieś dowód tych wpłat, jakąś dokumentację. Przecież
    te pieniądze nie znikały bez echa. Poza tym, zgodnie z ich logiką, nie
    powinnam dostawać zasiłku porodowego, chorobowego czy macierzyńskiego, bo
    rzekomo nie wpłacałam do nich składek, więc na jakiej podstawie by mi
    wypłacali świadczenia?

    Pozdr. Ewa

  • 13. Data: 2006-06-26 14:07:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ewa W wrote:

> [...]
    > macierzyńskiego, bo rzekomo nie wpłacałam do nich składek, więc na
    > jakiej podstawie by mi wypłacali świadczenia?

    To nie oni muszą udowadniać, że ty te pieniądze wpłacałaś, tylko *ty*.