  • 1. Data: 2002-09-21 09:46:33
    Temat: Jubilatka...
    Od: "zYm3N" <z...@i...pl>

    Witam po raz pierwszy !

    cze wszystkim grupowiczom, i zeby tam bzdurnie nie spamowac rzucam pytaniem:
    moj ojciec pracowal w firmie i ostatnio dostal jubilatke w zwiazku z
    przepracownaniem 30 lat w tej firmie. W czasie pracy w tej firmie, mial
    umowe o prace w Zakladowej Strazy Pozarniczej(ochotnicza) [Poznarnej ? ;>].
    Pracowal tam
    jako kierowca na 1/4 etatu. Teraz nie jestem do konca
    pewien. Ojciec wie, a przychodzi do domu wieczorem, a zalezy mi na szybkiej
    odpowiedzi. Czy ten staz pracy moze doliczyc do tych 30 przepracowanych lat
    ? Pracowal tam 7 lat. Zastanawiam sie czy za 2 lata nie moglby wziac
    jubilatki na 35 lat.. Jak to wyglada wg. was ?

    --
    zYm3N
    3.. 2.. 1.. Access Violation

  • 2. Data: 2002-09-21 10:00:54
    Temat: Re: Jubilatka...
    Od: "zYm3N" <z...@i...pl>

    Użytkownik "zYm3N" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepracownaniem 30 lat w tej firmie. W czasie pracy w tej firmie, mial
    > umowe o prace w Zakladowej Strazy Pozarniczej(ochotnicza) [Poznarnej ?
    ;>].
> [...]
    > ? Pracowal tam 7 lat. Zastanawiam sie czy za 2 lata nie moglby wziac
    > jubilatki na 35 lat.. Jak to wyglada wg. was ?

    Sorki pojawily sie pewne niescislosci w tych dwoch tekstach, postaram sie je
    poprawic..
    ojciec pracowal w strazy ktora byla w zakladzie, czyli zakladowa ale
    ochotnicza na 1/4 etatu na pewno...
    To chyba tyle, sorka za zamieszanie, ale wiecie ołtukk ;> no i ja troche
    niedoobudzony ;> sorka jeszcze raz
    --
    zYm3N
    3.. 2.. 1.. Access Violation

  • 3. Data: 2002-09-21 11:53:22
    Od: "Blurp" <b...@k...net.pl>

    "zYm3N" <z...@i...pl> wrote in message news:amhgu9$np8$2@news.tpi.pl

    A nie wygodniej usunąć posty i napisać wersję FINAL?
    Message>Cancel message