  • 11. Data: 2012-06-14 08:40:29
    Temat: Re: Dostep do sygnalu telewizyjnego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Danusia wrote:
    > Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie będzie, po lipcu 2013 r nigdzie nie będzie sygnału anlogowego.
    > Przetwarzanie sygnału cyfrowego na analogowy jest dla kablówki zbyt
    > kosztowne, chyba ze klienci za to zapłacą.

    bedzie
    jak narazie kablowki nie wspominaja slowem o wycieciu sygnalu
    analogowego. szkoda im stracic klientow.

  • 12. Data: 2012-06-14 09:17:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-14 08:28, Danusia pisze:
> [...]
    > Przetwarzanie sygnału cyfrowego na analogowy jest dla kablówki zbyt
    > kosztowne, chyba ze klienci za to zapłacą.

    Jak widać dla wielu nadawców to nie problem, bo się tym chwalą - np
    TOYA. To jest dodatkowy bodziec, żeby korzystać z oferty takiej
    telewizji, więc wykorzystają to.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2012-06-14 16:35:29
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Przetwarzanie sygnału cyfrowego na analogowy jest dla kablówki zbyt
    > kosztowne, chyba ze klienci za to zapłacą.

    Pojęcia nie masz o sprzęcie nadawczym kablówek.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 14. Data: 2012-06-14 17:09:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > Docelowo moze sie okazac, za ma tylko tvp1 tvp2 i jeden kanal lokalny bo zdaje
    > sie tyle kablowka musi nadawac.

    Mylisz się.

  • 15. Data: 2012-06-14 17:13:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Mylisz się.

    Mozliwe,
    gdzies mi sie tam obilo ze tyle musza
    jak wiesz cos wiecej do to twojego mylisz sie dopisz cos ciekawego.

  • 16. Data: 2012-06-14 17:25:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > Mozliwe,
    > gdzies mi sie tam obilo ze tyle musza
    > jak wiesz cos wiecej do to twojego mylisz sie dopisz cos ciekawego.

    Muszą jeszcze polsat, tvn, tv4 i tv puls.

  • 17. Data: 2012-06-14 19:19:36
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-14 08:28, Danusia pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Nie b?dzie, po lipcu 2013 r nigdzie nie b?dzie sygna?u anlogowego.
    > Przetwarzanie sygna?u cyfrowego na analogowy jest dla kabl?wki zbyt
    > kosztowne, chyba ze klienci za to zap?ac?.

    Bzdura. Ja mam już od dawna komunikaty na kanale swojej kablówki, żeby
    ludzie nie dali się oszukać i nie kupowali dekoderów.

    --
    animka

  • 18. Data: 2012-06-14 20:46:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Muszą jeszcze polsat, tvn, tv4 i tv puls.

    a rydzyka nie?
    :)

  • 19. Data: 2012-06-15 08:38:22
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > [...]
    > Bzdura. Ja mam już od dawna komunikaty na kanale swojej kablówki, żeby
    > ludzie nie dali się oszukać i nie kupowali dekoderów.

    No to zobaczymy o ile podniosą Ci abonament, gdy aktualna umowa przestanie
    obowiązywać.

    pozdr

  • 20. Data: 2012-06-15 08:45:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-15 08:38, Danusia pisze:
    > Użytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > No to zobaczymy o ile podniosą Ci abonament, gdy aktualna umowa przestanie
    > obowiązywać.

    Wiesz - nie sadzę, że będą sobie strzelać w stopę, skoro pojawia się
    konkurencja. Ba jedna z telewizji wprowadziła specjalna ofertę
    dodatklową, za ok 10zł miesięcznie kanały które są na MUX-ach + kilka
    własnych programów, zeby właśnie zdobyć klienta, dodatkowo sygnał
    analogowy, do którego nie jest potrzebny ichni dekoder + programy
    cyfrowe z ichnim dekoderem. Jeśli kable są dobrej jakości to upchnąć
    można tam dużo, a skoro można, to upychają, żeby tylko łapac klientów,
    bo konkurencja mimo wszystko jest spora.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl