  • 111. Data: 2007-10-28 13:09:14
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote in
    news:fg1vgj$5nh$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Majac wiec to na uwadze uzywaj mozgu

    oprocz mozgu trzeba jeszcze miec serce...

    --
    reticent

  • 112. Data: 2007-10-28 13:12:52
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg1v5s$287r$1@news.mm.pl:

    > Mamusiu dlaczego jest pusta lodówka ? bo widzisz córciu, mamusia za
    > tatusia wyszla z milosci a nie dla pieniędzy :)

    wszystko mieszasz!

    "mamusia wyszla dla pieniedzy bo byla krolewna i wszystko jej sie nalezalo
    bez wysilku
    ale potem tatusiowi sie noga w pracy/biznesie powinela wiec musiala znalezc
    innego ksiecia na koniu"

    --
    reticent

  • 113. Data: 2007-10-28 13:16:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > robilem to w szkole sredniej :P

    Zamiast sie uczyc? To wiele tlumaczy

    > do jakiej zdarza mie sie

    Trzeba bylo jednak w szkole nie grac

    HaNkA

  • 114. Data: 2007-10-28 13:17:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > oprocz mozgu trzeba jeszcze miec serce...

    Tego tez ci brakuje? Biedaku......

    HaNkA

  • 115. Data: 2007-10-28 13:19:57
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg21bv$97i$1@news.mm.pl:

    > tego to nie rozumiem :) nie chcialbys placic na swoje dziecko ?
    > obarczylbys tym w 100% kobietę ? a zarobione wydalbys chętnie na ... ?

    chcialbym miec wplyw JAK ciezko zarobione peiniadze beda wykorzystywane!

    mozna ROZTRWONIC olbrzymie sumy pod haslem "dobro dziecka", sobie przy tym
    sobie dogadzajac na maxa, a dziecku jeszcze zrobic na dodatek krzywde :(

    --
    reticent

  • 116. Data: 2007-10-28 13:24:14
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    > Zamiast sie uczyc? To wiele tlumaczy

    nie, gralem w wolnych chwilach i w duuzo mniejszych ilosciach niz teraz to
    twoj maz wykonuje

    --
    reticent

  • 117. Data: 2007-10-28 13:24:30
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > pewnie... to po co alimenty?
    tu Was boli:) ? chciałbyś być tylko wspólnikiem do roboty nie ponosząc
    konsekwencji? :)

    Sandra

  • 118. Data: 2007-10-28 13:26:29
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > ja wiem... "sukces ma wielu ojcow, porazka jest sierota"

    Mamusiu dlaczego jest pusta lodówka ? bo widzisz córciu, mamusia za tatusia
    wyszła z miłości a nie dla pieniędzy :)

    Sandra

  • 119. Data: 2007-10-28 13:43:29
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg23d0$1ftg$1@news.mm.pl:

    > ty wierzysz w to co piszesz? chyba nie masz pojęcia o kobietach

    sa rozne kobiety, nie ma co generalizowac

    ale mnie chodzi o patologoczne sytuacje i PSYCHOPATYCZNE postawy ze strony
    kobiet - i o to, ze NAWET wtedy w 97% sad staje po stronie kobiety :(

    --
    reticent

  • 120. Data: 2007-10-28 13:48:06
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg2356$18ib$1@news.mm.pl:

    > - ludzie myslacy nie maja tego typu problemu

    niestety ale rzadzi nami rozklad naturalny, ci myslacy to tylko gorne 10%

    kolokwialnie mowiac w spoleczenstwie przewazaja glupki...

    --
    reticent