  • 41. Data: 2014-01-07 09:54:53
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-04 21:38, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > Ludzie listy wyjmują ze skrzynek, patrzą, że nie do niego, to kładą na
    > skrzynkę, potem doręczyciel Inpost jak idzie w rejonie drugi raz to te
    > "błędy" zbiera i doręcza drugi raz.

    Ciekawe, bo widziałem na skrzynce w bloku od miesiąca leżą 3 listy
    dostarczane przez inpost, 2 z nich są źle zaadresowane (standardowy myk
    - budynek ma numer xx/yy więc program wystawiający potraktował yy jako
    numer mieszkania, a że widocznie trafił nie do tej klatki, albo ta osoba
    nie mieszka - ciężko powiedzieć, bo nikt nie odebrał), a jeden z
    zupełnie innego adresu.

    > Z PP zdarza sie to podobno zdecydowanie rzadziej.

    Nie zauważyłem różnicy, więc może i mógłbym się zgodzic, że zdarza sie
    rzadziej (możliwe, że masz jakieś badania na ten temat), ale z tym
    zdecydowanie bym polemizował, bo z moich obserwacji to nie wynika...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 42. Data: 2014-01-07 14:24:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości

    >Mogliby tez zostawiac o babci klozetowej

    Czemu nie.

    Tylko ze u nas juz dawno nie widzialem takiej babci.

    >A.L.
    > Szkoda ze Mrozek umarl.... A czy Bareja jeszcze zyje?... Za PZPR
    > bylo glupio, ale tak to nie

    Spoko, tak w calej UE bedzie, a kiedys moze w i USA sie zaczna pytac
    po co im poczta panstwowa :-)

    J.

  • 43. Data: 2014-01-09 10:51:40
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Zastanawiam się czy nie zawrzeć klauzuli, żeby PP dostarczała mi raz w
    > miesiącu wykaz wszystkich przesyłek poleconych, za potwierdzeniem odbioru,
    > albo niech powiadamiają SMS-ami o dostarczeniu przesyłki.

    A to można sobie coś takiego zażyczyć?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 44. Data: 2014-01-09 11:23:24
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Dostaję regularnie jakieś awiza bo nie przebywam w domu. Powinni taką
    > usługę wprowadzić, dostarczenie awiza zamiast dostarczenia przesyłki. Ale
    > nie o to chodzi. Te pierwsze awiza co dostaję za każdym razem są
    > kompletnie nieczytelne. Po prostu śmieci. Pomijając, że moje nazwisko
    > zawsze zawiera ten sam błąd to wymyślić np numer przesyłki albo kiedy i
    > gdzie właściwie da się ją odebrać to się nie da. Ale ... drugie awizo
    > przychodzi wydrukowane z drukarki, czyli wszystko jest czytelne i nie ma
    > błędu w nazwisku.

    W PP pierwsze awizo wypisuje zawsze listonosz a numer przesyłki powinien być
    naklejony więc z odbiorem nie powinno być problemu, poza tym nawet gdyby nr
    był nieczytelny to Pani na poczcie zawsze powinna poszuakć przesyłki do
    Ciebie.
    Drugie awizo z PP jest zawsze wydrukowane na drukarce więc czytelne i jest
    dostarczane zawsze, nawet wówczas gdy przesyłkę już odebrałeś. Ja tam awaiza
    mam gdzieś, zawsze co maks. 12-13 dni sprawdzam bezpośrednio na poczcie czy
    coś do mnie nie przyszło. A nawet jeśli bym czegoś nie zdążył odebrać to
    zawsze mogę sprawdzić od kogo był polecony.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 45. Data: 2014-01-09 11:32:17
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Teraz jest tak:
    >
    > - jak listonosz PP zostawi avizo
    > - to odbieram na PP
    >
    > - jak kurier firmy kurierskiej zostawi avizo
    > - to albo odbieram w placowce albo dzwonie i nastepnego dnia przywoza

    jak kurier to tak ale w PGP to jest listonosz i on zostawia awiza do
    odebrania w "smazalni ryb".

    > wychodzi z tego, ze kioskarze musza miec aviza i listonoszy/doreczycieli
    > aviz

    nie kioskarze tylko PGP, przeciez to jest proste: idzie listonosz, nie
    zastaje, zostawia awizo a list zostawia w budce z hamburgerami do odbioru.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 46. Data: 2014-01-11 11:55:44
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 9 Jan 2014 11:32:17 +0100, wromek napisał(a):

    > nie kioskarze tylko PGP, przeciez to jest proste: idzie listonosz, nie
    > zastaje, zostawia awizo a list zostawia w budce z hamburgerami do odbioru.

    tylko jest mały "myk" doręczyciel PGP najprawdopodobniej będzie miał
    zapłacone ileśtam np. 0,15zł czy 0,25zł za doręczony list na adres, jeśli
    list będzie wydany w kiosku, to kioskarka zgarnie ten zarobek, więc w
    interesie doręczyciela bęzie doręczyć list o 7:00, o 15:00 czy nawet o
    22:00

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index.php

  • 47. Data: 2014-01-12 11:28:21
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > list będzie wydany w kiosku, to kioskarka zgarnie ten zarobek, więc w
    > interesie doręczyciela bęzie doręczyć list o 7:00, o 15:00 czy nawet o

    No to jest jakaś zachęta, żeby nie olewać klienta ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 48. Data: 2014-01-12 14:51:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-12 11:28, wromek pisze:

    > No to jest jakaś zachęta, żeby nie olewać klienta ;)

    Chyba żartujesz, że te grosze zmotywują doręczyciela do czegokolwiek
    innego niż do wyrzucenia listów w najbliższe krzaki.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2014-01-13 00:23:01
    Temat: Re: Dor?czenia korespondencji s?dowej na weso?o
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Spoko, tak w calej UE bedzie, a kiedys moze w i USA sie zaczna pytac po
    > co im poczta panstwowa :-)

    Poczta specjalnie o te przesyłki nie walczy. Oni poszli w usługi
    bankowe, ubezpieczeniowe. Pracownikowi za skutecznie dostarczenie
    przesyłki zwykłej płacą 10 gr, a za komorniczej coś koło 1 zł. Teraz
    liczcie. Pracownik in postu ma do oblecenia 5x większy teren od
    pracownika poczty. Interesowałem sie tematem.

  • 50. Data: 2014-01-13 01:18:03
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Chyba żartujesz, że te grosze zmotywują doręczyciela do czegokolwiek
    > innego niż do wyrzucenia listów w najbliższe krzaki.

    "Jakaś" zachęta, żeby nie wyrzucać, przynajmniej taką mam nadzieję ;)

    --
    pozdrawiam, wromek