  • Data: 2008-08-08 13:23:10
    Temat: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Rok temu kupiłem w promocji domenę w pewnej firmie. Wczoraj napisano
    mi przypomnienie, że niedługo domena wygasa. Odpisałem, że rezygnuję z
    niej, bo już nie jest mi potrzebna. Okazuje się jednak, że w
    regulaminie było napisane, że jestem zobowiązany odnawiać ją przez
    jeszcze dwa lata. W przeciwnym razie muszę dopłacić do pełnej kwoty
    domeny, czyli coś ponad 100zł.
    Oczywiście, niby zgodziłem się na regulamin, przez zaznaczenie
    checkboxa, choć nie czytałem go, bo nie przypuszczałem, że kryje się w
    nim taki hak, czego nie stosują inne tego typu firmy.
    I teraz pytanie: czy muszę to płacić? Żadnej umowy pisemnej nie ma,
    tylko ten ich chory regulamin.