  • 11. Data: 2010-03-16 14:46:42
    Temat: Re: Domena kowalski.pl
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > na upartego mozesz, tylko nic nie wskorasz, bo i niby dlaczego, moze ja
    > tez mam kowalski, wiec dlaczego ty mialbys miec do niej wieksze prawa niz
    > ja?
    >
    > zastanowiles sie troche?
    >
    > jak mowi stare polskie porzekadlo "nie jednemu psu na imie burek"

    Ale człowieku, najpierw musiałby "mieć na imię burek" a tu chodzi o
    spekulację zwykłą. Takich nieużywanych domen od nazwisk wykupionych przez
    zwykłych cwaniaczków (o zupełnie innych nazwiskach) jest mnóstwo. Są także
    domeny regionalne od nazw miast, wsi co jakaś firma sobie zarezerwowała by
    zarobić.

  • 12. Data: 2010-03-16 14:52:05
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Jak coś nie jest na sprzedaż, to nie da sie tego kupić.
    > proste?

    Ależ ... DNS to katalog. Za umieszczanie w nim (rejestrację) wpisów pobiera
    się opłatę. W skrajnym przypadku możnaby brać opłaty od dwóch i więcej
    rejestrujących. Kwestia czy którykolwiek z nich jest skłonny zapłacić za
    potencjalnie naprzemienne kierowanie raz do jednego a raz drugiego serwera
    obsługującego resztę nazw (domenę).

  • 13. Data: 2010-03-16 15:11:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:20, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie.

    Iść można. Ale czy jabłka będą, to już nie wiadomo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-03-16 15:12:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:34, witek pisze:
    > Można. Wyrok z góry znany. Spadać na drzewo.

    A w sadzie drzew wiele.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-03-16 15:33:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niusy.pl wrote:

> [...]
    > przez zwykłych cwaniaczków (o zupełnie innych nazwiskach) jest mnóstwo.
    > Są także domeny regionalne od nazw miast, wsi co jakaś firma sobie

    I słusznie.
    Na tym polega biznes.

  • 16. Data: 2010-03-16 18:12:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości

    > Takich nieużywanych domen od nazwisk wykupionych przez zwykłych
    > cwaniaczków (o zupełnie innych nazwiskach) jest mnóstwo.

    no i jest, wiec rejestruj i zarabiaj

    to jest towar jak kazdy inny i w wiekszosci przypadkow obowiazuje zasada,
    "kto pierwszy, ten lepszy"

  • 17. Data: 2010-03-16 18:17:41
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message
> [...]
    > regionalne od nazw miast, wsi co jakaś firma sobie zarezerwowała by zarobić.

    mhm, a wyobraz sobie ze znalem kiedys faceta ktory mial sklep z gasnicami
    a byl spawaczem! to dopiero jest przekret!

    http://www.dns.pl/regulamin.html

  • 18. Data: 2010-03-16 18:23:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tg wrote:
    > "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message
    >
    > mhm, a wyobraz sobie ze znalem kiedys faceta ktory mial sklep z gasnicami
    > a byl spawaczem! to dopiero jest przekret!
    >
    > http://www.dns.pl/regulamin.html

    Żona strażaka za sprzedawanie zapałek powinna iść siedzieć.

  • 19. Data: 2010-03-16 20:18:49
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Tylko, że microsoft to znana firma. Kowalski to co innego.

    \powiedzmy, ze to jest unikalne nazwisko

  • 20. Data: 2010-03-16 20:21:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > \powiedzmy, ze to jest unikalne nazwisko

    Nazwa firmy od nazwiska nie jest chroniona. Zresztą z domeną microsoft.pl też są
    nieścisłości:
    http://webinside.pl/news/539