  • 1. Data: 2010-03-16 13:18:15
    Temat: Domena kowalski.pl
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!

    Powiedzmy, ze nazywam sie kowalski.
    Chce miec swoje domene kowalski.pl (kiedys juz mialem ja zarejestrowana
    na siebie).
    Okazuje sie, ze teraz ma ja jakis spekulant i chce ja sprzedac.
    Generalnie ja chce ja kupic... ale co powiedzmy jak on sie nie zgodzi
    jej sprzedac?
    Czy mozna na upratego isc z tym do sadu?

  • 2. Data: 2010-03-16 13:20:23
    Temat: Re: Domena kowalski.pl
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > sprzedac?
    > Czy mozna na upratego isc z tym do sadu?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-03-16 13:21:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 14:20:23 +0100, qwerty napisał(a):

    > Nie.

    Czemu nie można? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 4. Data: 2010-03-16 13:34:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie.

    Można. Wyrok z góry znany. Spadać na drzewo.

  • 5. Data: 2010-03-16 13:35:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek wrote:
    > Generalnie ja chce ja kupic... ale co powiedzmy jak on sie nie zgodzi
    > jej sprzedac?

    Jak coś nie jest na sprzedaż, to nie da sie tego kupić.
    proste?

  • 6. Data: 2010-03-16 13:39:06
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 16.03.2010 14:18, Jacek pisze:
> [...]
    > jej sprzedac?
    > Czy mozna na upratego isc z tym do sadu?

    Jak .pl to podpada pod trybunał arbitrażowy przy NASK, ale nie wiem czy
    oni biorą się za sprawy osób fizycznych.

    Adam Kłobukowski

  • 7. Data: 2010-03-16 13:40:27
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    witek pisze:

    > Jak coś nie jest na sprzedaż, to nie da sie tego kupić.
    > proste?

    No proste - jak microsoft.pl

  • 8. Data: 2010-03-16 13:43:38
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    witek pisze:

    > Można. Wyrok z góry znany. Spadać na drzewo.

    Jakis konkretny przyklad?

  • 9. Data: 2010-03-16 13:47:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czy mozna na upratego isc z tym do sadu?

    na upartego mozesz, tylko nic nie wskorasz, bo i niby dlaczego, moze ja tez
    mam kowalski, wiec dlaczego ty mialbys miec do niej wieksze prawa niz ja?

    zastanowiles sie troche?

    jak mowi stare polskie porzekadlo "nie jednemu psu na imie burek"

  • 10. Data: 2010-03-16 14:26:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > No proste - jak microsoft.pl

    Tylko, że microsoft to znana firma. Kowalski to co innego.