    From: "Tojatomas" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dojazd do garazu(koszt 10000pln)
    Date: Tue, 14 Aug 2007 17:09:09 +0200

    Witam
    Okolo 3 lata temu kupilem garaz.(dzierzawa na 99lat-'wieczysta')
    Ostatnio wezwano mnie do zaplaty za uzyczenie dojazdu za 10 lat do
    tylu...zaplacilem za 3 lata bo tyle go uzytkuje.Ale...i teraz sie zacznie:
    -powiedzieli ze bede MUSIAL wykupic udzial w dojezdzie i dojsciu do mojego
    garazu 10000pln(tj. 1/32 naleznosci,poniewaz tyle jest tam garazy),inaczej
    sprawa trafi do sadu.
    Droge sprzedaje gmina krakow i wyliczyl im to jakis biegly.Jezeli nie
    zaplace to groza ze nie bede mogl dojsc ani dojechac do garazu.
    Czy moga mi zabronic dojazdu do garazu,lub zmusic do wykupu mojej czesci...a
    co w wypadku gdy np. 3 osoby nie zaplaca,beda stali i tylko ich nie
    wpuszczali...ehhh
    Pozdrawiam
    Tojatom