  • 1. Data: 2004-05-25 20:29:22
    Temat: Dodatek z tytułu urodzenia dziecka
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Witam, mam takie pytanie. Czy któras z mam starała się o ten dodatek i
    czy ja dobrze rozumiem przepisy, że dodatek ten przysługuje matce lub
    ojcu do ukończenia przez dziecko pierwszego roku zycia (dodatek
    jednorazowy), zaznaczam że przyslugje mi zasiłek rodzinny. Czy w tej
    chwili mogłabym sie jeszcze ubiegac o ten dodatek skoro Natalka ma w tej
    chwili 10 miesięcy ?
    Oto kilka linków gdzie znalazłam te informacje:
    hrk.pl/is/is.php/22/673
    www.infor.pl/serwis.html?serwis=05&P180=I01.2004.019
    .000002200&krok=A

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka & Natalka (21.07.2003)

  • 2. Data: 2004-05-25 20:39:14
    Temat: Re: Dodatek z tytułu urodzenia dziecka
    Od: a...@a...pl

> [...]
    > chwili 10 miesięcy ?
    > Oto kilka linków gdzie znalazłam te informacje:

    Nowa ustawa o zasilku rodzinnym weszla w zycie z dniem 01.05.2004 - logiczne
    wiec ze nie dzial wstecz.
    pozdrawiam atik

  • 3. Data: 2004-05-25 20:44:43
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Użytkownik a...@a...pl napisał:

    > Nowa ustawa o zasilku rodzinnym weszla w zycie z dniem 01.05.2004 - logiczne
    > wiec ze nie dzial wstecz.

    Niby tak, ale różnie to mozna interpretować. Skoro dodatek należy sie na
    dziecko do ukończenia przezeń 1 roku życia a w dniu wejścia ustawy w
    życie moje dziecko nie ma jeszcze skończonego roczku, więc ?

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka & Natalka (21.07.2003)

  • 4. Data: 2004-05-26 13:48:24
    Od: "atik" <a...@a...pl>

> [...]
    > dziecko do ukończenia przezeń 1 roku życia a w dniu wejścia ustawy w
    > życie moje dziecko nie ma jeszcze skończonego roczku, więc ?

    dodatek rodzinny i inne tak zgodnie z kryteriami a "dodatek z tytulu urodzenia
    dziecka"
    http://www.mgpips.gov.pl/null.php?strona=swiadczenia
    &id=3590
    pozdrawiam
    atik

  • 5. Data: 2004-05-26 18:19:18
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    w zusie nalezy się tylko na dzieci urodzone po 30 kwietnia 2004
    wiadomość pewna na 100%