  • Data: 2009-10-22 17:49:51
    Temat: Dlugie L4-kontrola z ZUS-wyjazd
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Moja mama jest po operacji i od czerwca br. przebywa na L4.Rana nie goi sie
    jak powinna, raczej do konca roku bedzie nadal na zwolnieniu. 14 grudnia
    minie 6 miesiecy.Na zwolnieniu nie ma zalecen ze chory musi lezec.Mama chce
    do mnie przyjechac na okres swiat od 15-30 grudnia (wyjazd zagranice).
    Co zrobic w razie ewentualnej kontroli zwolnienia z ZUS lub zakladu pracy?Co
    jesli dostanie wezwanie na komisje w terminie pokrywajacym sie z terminem
    wyjazdu, lub ewentualnie nie odbierze wezwania? Czy moze miec z powodu
    wyjazdu jakies konsekwencje?
    Czy jest jakis przepis ktory te kwestie reguluje?
    Pozdrawiam
    Krzysztof