  • Data: 2005-09-19 11:48:35
    Temat: Dlugi ojca. Co moze sie wydazyc?
    Od: "akanid" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pokrotce opisze sytuacje. Ojciec prowadzil DG. Szlo to calkiem niezle jakis
    czas ale ostatnie 2 lata bylo juz zle i coraz gorzej. Popadl w dlugi. Łączna
    kwota to okolo 50tys. Nie bede sie tu rozwodzil nad powodami ale IMO wina jest
    ojca. Zreszta nie o to mi chodzi. Kiedy juz popadl w dlugi postanowil dokonac
    rozdzielnosci majatkowej. Podzial byl taki że mieszkanie w bloku wlasnosciowe
    i samochod jest matki. On posiada jedynie majatek firmowy tj auto firmowe
    (drugie), oraz roznego rodzaju maszyny i narzedzia ktorych wartosc na chwile
    obecna wynosi powiedzmy z 10tys. Wieksze maszyny juz spylone zostaly.

    Wierzyciele oczywiscie zaczeli pozywac nas ojca do sadu i tak przychodzi do
    domu teraz nakaz za nakazem. Na teraz sa 3. Ojciec i matka wyjechali za
    granice do pracy zeby splacic dlugi. Chodzi mi o to jakie jest zagrozenie i
    czy jest w stosunku do mnie? Czy komornik moze zabrac jakikolwiek sprzet z
    domu? Czy nie moze tylko moich? Czy tez moze rozdzielnosc przed tym uchroni?
    Jak gadac z komornikiem jak przyjdzie? Moge i go nie wpuscic ale wtedy z
    policja przyjdzie i co mi po tym? Moze macie jakies rady, uwagi, sugstie pomysly?

    z gory dziekuje za pomoc.
    akanid