  • 31. Data: 2003-03-16 19:25:01
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Podaj datę tego rozporządzenia.

    nie znam daty i szczerze mówiąc mało mnie ona obchodzi
    ale sprawe definiuje par. 7 punkt 2 regulaminu o świadczeniu usług
    audioteksowych

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2003-03-16 20:00:26
    Temat: Re: Pytanie o 0-700 (w sprawie dialerow itp.)
    Od: "news" <p...@4...pl>

    chodzi o wlamania do central abonenckich (nie dialery) i wydzwanianie na
    0700

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 33. Data: 2003-03-16 20:04:31
    Od: "news" <p...@4...pl>

    a dokladniej chodzi o wlamania przez karty DISA obslugujace audioteksty w
    centralach (w firmach).

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 34. Data: 2003-03-16 20:27:53
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >po raz czwarty, piąty lub szósty tłumacze Ci człowieku, że NIE MA TAKIEJ
    >MOŻLIWOŚCI ŻEBY KORZYSTAĆ Z INTERNETU PRZEZ 0700!!!!!!!!!

    >przeczytaj na głos: NIE MA! NIE MA! NIE MA!
    http://www.webcash.pl/dialer/886/katalog.exe

    katalog.exe to jest dialer o ktorym mowa. zassaj, potestuj, potem
    napisz, w miare mozliwosci jakos zwyczajnie i po ludzku co ustaliles
    :P

    januszek

  • 35. Data: 2003-03-16 20:29:21
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma możliwości aby przez 0700 działał zwykły internet!

    Zwykły może nie... :-)

    Jeśli masz modem, możesz połączyć się z innym komputerem lub siecią firmową,
    korzystając z linii telefonicznej. Program Dial-Up Networking umożliwia
    dostęp do danych na innym komputerze, nawet w sytuacji, gdy komputer, na
    którym pracujesz, nie jest w sieci. Komputer, którego numer wybierasz, musi
    być skonfigurowany jako sieciowy, aby można było korzystać z udostępnionych
    zasobów. Zarówno komputer domowy, jak i serwer sieciowy, muszą mieć
    zainstalowane modemy.

    Proste jak sznurek w kieszeni. :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 36. Data: 2003-03-16 20:29:35
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl>

    > z jakiego zakładu uciekłeś?

    Mną nie kierują żadne negatywne emocje , ponieważ mam sztywne łącze
    i dzięki temu mogłem sobie to i owo zaobserwować ,ponieważ nie mam
    stresu jaki rachunek mi rachunek przyjdzie . Ale widzę tu pewna analogię
    do ZUS . Niby wszystko w ramach prawa. Ale tylko NIBY . Wszyscy i tak
    wiedzą o co chodzi , a jak to jest twoja praca scream , to musisz się
    wykazać
    przed szefostwem . I więcej na żadne pieprzenie nie będę odpisywał. Wszyscy
    którzy otarli się o sprawie wiedzą o co chodzi i nie ma co udowadniać że nie
    jest się wielbłądem. Niejednokrotnie bywa i tak że trzeba odpowiedzięć czy
    chcesz
    program dostepowy odpowiedż nie nie pozwala zamknac okna . I człowiek
    z desperacii klika tak . Albo 50 innych podstepnych numerów , że ten kto
    emituje
    ową stronę ma czyste ręce . To takie wykorzystywanie przepisów w złych
    intencjach. Mir.

  • 37. Data: 2003-03-16 21:58:33
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > katalog.exe to jest dialer o ktorym mowa. zassaj, potestuj, potem
    > napisz, w miare mozliwosci jakos zwyczajnie i po ludzku co ustaliles
    > :P

    tzn? co ten dialer konkretnie robi?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 38. Data: 2003-03-16 22:01:47
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Pearl napisał:
    > Proste jak sznurek w kieszeni. :-)

    no nie bardzo, bo łącząc sie przez 07005xxxxx (taryfa 5, dialery)
    łączysz sie z serwerem dostępowym i nie wyjdziesz poza sieć lokalną :)
    będą działać wszelkie adresy lokalne typu 192.168.xxx.xxx i nic innego

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 39. Data: 2003-03-16 22:05:59
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.burdsl.tpnet.invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 16 Mar 2003 20:25:01 +0100, doszła do
    mnie wiadomość od scream <s...@...pl>, w której czytam:

    >nie znam daty i szczerze mówiąc mało mnie ona obchodzi
    >ale sprawe definiuje par. 7 punkt 2 regulaminu o świadczeniu usług
    >audioteksowych
    ==================

    2) dostęp osób korzystających z sieci telekomunikacyjnej
    operatora innego niż TP S.A. do usług telekomunikacyjnych z opłatą
    dodatkową, będzie możliwy wyłącznie po zawarciu odrębnej umowy
    pomiędzy TP S.A. a tym operatorem.
    ==================

    Czy chodzi o ten punkt ?

    --
    #PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#

  • 40. Data: 2003-03-16 22:29:23
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik tomek jasinski napisał:
    > Czy chodzi o ten punkt ?

    tak, właśnie ten punkt tego dotyczy, jednak w regulaminie TPSA jest on
    nieścisły... całą sprawe precyzuje dokładnie pismo wewnętrzne rozesłane
    ponad rok temu do wszystkich operatorów 0700 - niestety, nie mam dostępu
    do kopii tego pisma :(

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl