  • 1. Data: 2008-03-19 06:43:17
    Temat: Delikatna sprawa z dziewczyną
    Od: u...@y...com

    Jest sytuacja.
    Ona zarabia wiecej ode mnie. Wiec własciwie nie powinno być problemu.
    Ale juz jestem na tyle duzy żeby wiedzieć że problemy są zawsze tylko
    kwestia jak się je rozwiąże.
    Mi na niej naprawde zalezy i nie chce wykorzystywać sytuacji oraz jej.
    Ale w wypadku komplikacji sytuacji jakiś nieoczekiwanych historii itd.
    chciałbym żeby sytuacja była czysta.
    W takich sytuacjach najlepszym wyjściem jest intercyza. Tylko jak tak
    czytam na forach ....
    Nie bardzo co wiem dalej.

    Nadmieniam że moja pani może nie jest entuzjastycznie nastawiona do
    tego ale...
    Dzieki za opinie

  • 2. Data: 2008-03-19 07:00:04
    Temat: Re: Delikatna sprawa z dziewczyną
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    u...@y...com wrote:
> [...]
    > czytam na forach ....
    > Nie bardzo co wiem dalej.
    >
    > Nadmieniam że moja pani może nie jest entuzjastycznie nastawiona do

    Dzwonisz do notariusza, mówisz że chcesz podpisać rozdzielność
    majątkową, umawiasz sie na termin, przychodzicie z dowodami,
    przynosicie, teraz pewnie z 1000 zł i po 5 minutach jest po bólu.

  • 3. Data: 2008-03-19 07:48:27
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Dzwonisz do notariusza, mówisz że chcesz podpisać rozdzielność majątkową,
    > umawiasz sie na termin, przychodzicie z dowodami, przynosicie, teraz
    > pewnie z 1000 zł i po 5 minutach jest po bólu.

    to powinno byc obligatoryjne a 'nie podpisanie' intercyzy wymagac takich
    krokow. Ni ebylo by wtedy problemow.

    P.

  • 4. Data: 2008-03-19 11:15:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > to powinno byc obligatoryjne a 'nie podpisanie' intercyzy wymagac takich
    > krokow. Ni ebylo by wtedy problemow.

    Obligatoryjne jest wspólne życie bez oficjalnego ślubu.

    --
    Pzdr
    Leszek