    From: Remik <r...@r...stt.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Delegacja - koszty przejazdu
    Date: Wed, 27 Aug 2003 14:16:25 +0200

    Witam wszystkich

    Mam pewien kłopot prawny i może tu znajdę pomoc.
    Otóż czy jest jakakolwiek regulacja prawna dotycząca kosztów dojazdu?
    Codzi o to, ze w umowie jaką zawarłem jest klauzula, że Wynamujący -
    czyli ja pokryje koszt dojazdu właściciela - przedstawiciela
    instytucji w celu odbioru wynajętego terenu.
    Teraz pytanie:
    Czy ta instytucja może wybrać dowolny sposów dotarcia na miejsce?
    Czy może zapłacić pracownikowi ryczałt za samochód prywatny?
    Wynająć tasksówkę?
    Wynająć helikopter?
    Czy powinna zgodzić się na zaproponowany przeze mnie sposób - dowozu
    własnym sumptem ich pracownika w dowolnie podanym terminie i
    odwiezienie go z powrotem.

    Remigiusz Pękala