  • 31. Data: 2008-11-18 22:10:13
    Temat: Re: Decyzja co do sposobu platnosci w sklepie
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Tue, 18 Nov 2008 09:07:04 +0100, WaskiDiver
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Czytnik cen w Kauflandzie i kasa mają odrębne bazy...

    A mimo to cena na czytniku zgadza się dokładnie z ceną w kasie.
    Ale jaki jest sens utrzymywania dwóch baz, oddzielnie dla kasy i dla
    czytnika? Przecież i tak trzeba to synchronizować, im częściej tym
    lepiej, więc po cholerę dwie bazy?

    --
    A.

  • 32. Data: 2008-11-19 00:26:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-18 19:01 Koteczek napisał/a:

    > Swoja droga to jakos dziwnie mi sie kupuje poziomice laserowa a obok lezy
    > kapusta :-s

    Napisz nazwę tego sklepu gdzie stoisko z narzędziami jest na warzywniaku.

    --
    animka

  • 33. Data: 2008-11-19 08:54:27
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    agent73 pisze:

> [...]
    > Ale jaki jest sens utrzymywania dwóch baz, oddzielnie dla kasy i dla
    > czytnika? Przecież i tak trzeba to synchronizować, im częściej tym

    Czytnik oraz jego oprogramowanie produkowany jest przez jedną firmę, a
    system kasowy oraz sklepowy przez drugą... Jakaś zgodność musi być, więc
    czytnik ma swoją bazę aktualizowaną przez aplikację kasową...
    Zwróć uwagę że czytniki, które masz w Kaufland mają również Tesco,
    Lidle, Polomarkety, Plus Discounty, Biedronki,Aldi... Urządzenie to
    samo, a aplikacje kasowe i sklepowe różne...

  • 34. Data: 2008-11-19 09:10:34
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Animka pisze:

    > Napisz nazwę tego sklepu gdzie stoisko z narzędziami jest na warzywniaku.

    LIDL koleżanko LIDL... cały czas o nim mowa. Idź do tego sklepu i zobacz
    jaki bałagan tam panuje. Lodówki z mrożonkami a zaraz obok kosze z
    butami lub kapciami albo chińskimi lewarkami do samochodów. Obracasz się
    i możesz od razu do kosza wrzucić marchewkę lub winogrono.

  • 35. Data: 2008-11-19 13:23:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-19 10:10 WaskiDiver napisał/a:

> [...]
    > butami lub kapciami albo chińskimi lewarkami do samochodów. Obracasz się
    > i możesz od razu do kosza wrzucić marchewkę lub winogrono.

    Nie mam nigdy po drodze, ale przy okazji zajrzę tam.

    --
    animka

  • 36. Data: 2008-11-19 17:32:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WaskiDiver wrote:

    > Poza tym towar posiada np. ukrytą wadę i polecono go właśnie usunąć ze
    > sklepu... może absurdalne wytłumaczenie ale skuteczne.

    Kto wydał takie polecenie, kiedy, komu. Co to za wada. Skąd pochodzi
    informacja o wadzie. Kto zlecił wycofanie całej partii?
    Sądzę, że sąd po zadaniu tych pytan nie bedzie mial watpliwosci kto tu kreci

  • 37. Data: 2008-11-19 21:04:17
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Wed, 19 Nov 2008 10:10:34 +0100, WaskiDiver
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >LIDL koleżanko LIDL... cały czas o nim mowa. Idź do tego sklepu i zobacz
    >jaki bałagan tam panuje. Lodówki z mrożonkami

    Lodówki (zamrażarki) w przeciwieństwie do wielu innych sklepów to
    akurat mają bardzo dobre, bo są z górnymi pokrywami i jak wyjmujesz
    mrożonki to mają grubo poniżej zera. A w marketach gdzie są te stale
    otwarte to już nie raz wymacałem zupełnie roztopione lody!

    >a zaraz obok kosze z
    >butami lub kapciami albo chińskimi lewarkami do samochodów.

    Co do butów i kapci to się nie wypowiem, ale z tego chińskiego lewarka
    to przypuszczam że byłbyś zadowolony. Chińszczyzna chińszczyźnie
    nierówna! ;-)

    >Obracasz się
    >i możesz od razu do kosza wrzucić marchewkę lub winogrono.

    Toż to same witaminki! I czego więcej Ci trzeba? :-D

    --
    A.

  • 38. Data: 2008-12-25 22:09:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2008-11-17 09:33, robercik-us pisze:

    > czym stoję. Już zdarzało mi sie zresztą nasłać kontrolę kiedy ceny z
    > etykietek nie zgadzały się z cenami na kasie, ale to w innym sklepie.

    Dlatego przestałem kupować w Lidlu a też blisko miałem. Okradali mnie za
    każdym razem o 3-4 zł, niech spadają na drzewo :/

  • 39. Data: 2008-12-26 01:40:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Nov 2008, Liwiusz wrote:

    > Zmusić nie zmusi. Co najwyżej mandat wypisze lub skieruje sprawę do sądu.

    Czekaj. Policjant? Po co ma kierować? Sprawca sam poprosi, odmawiając
    przyjęcia mandatu ;)
    Jak jedziesz 120/50 to należy Ci się mandat, prawda?
    A jak po zatrzymaniu i zapłaceniu mandatu *ponownie* jedziesz 120/50?
    (idzie o przypadek *ponownej* odmowy, oczywiście zakładam że już przy
    drugim mandacie każdy idący "na upartego" załapie, że trzeba odmówić
    żeby iść pod sąd a nie oberwać serią :))

    pzdr, Gotfryd