    From: "robert" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: DSA SA Financial Group - co to??
    Date: 21 Oct 2004 10:13:14 +0200

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie,czy ktoś słyszał o działalności firmy DSA SA zjmującej się
    prowadzeniem kont w funduszach emerytalnych, które w danej chwili mają
    najlepsza kondycję finansową? Sprawa wyglada mniej więcej tak,że poprzez
    przedstawiciela firmy DSA podpisuje się umowę z funduszem emerytalnym, który
    według analityków tej firmy przez okres co najwyżej kilku lat będzie na ścieżce
    wzrostu. Kiedy dany fundusz przestanie przynosić największe zyski "opiekun" z
    firmy DSA zaproponuje nam przeniesienie się do innego funduszu, który według
    przewidywań analityków właśnie znalazł się na ścieżce wzrostu. Itd... itd aż
    przejdziemy na emeryturę.
    Jestem bardzo ciekawy czy to nie jest jakaś lipa, więc jeśli ktoś ma już
    doświadczenia w tym temacie to prosze o informacje.
    Strona główna DSA: www.dsa.pl

    Pozdrawiam!