    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: DHL czy maja prawo?
    Date: Wed, 4 Aug 2010 23:02:29 +0200

    od czasu do czasu przyjezdza kurier DHL i zaczyna sie klotnia
    zamowilem przesylke nawet nie mialem pojecia jakim kurierem przyjedzie
    i sie okazuje ze kurier nie odda mi paczki dopoki nie spisze mojego nr
    dowodu
    no i szok, klient jest paczka jest a oni chca by im podawal swoje dane
    personalne
    jeszcze pewnie gdzies to wprowadzaja do bazy i moze tym obracaja

    tak serio czy maja prawo? skoro ktos im zleca wysylke to ktos po drugiej
    stronie
    wie i czeka czyli odbiorca
    wazny przeciez jest podpis !!!!!!!!

    zeby bylo smieszniej jak przesylka jest dostarczona do firmy
    to ci jej nie wydzadza dopoki nie bedzie pieczatki :) bauahahaha

    i teraz ja prowadze firme i nie zamierzam sobie wyrabuiac durnej pieczatki
    bo i po co?
    w dobie podpisu elektronicznego?
    wazny jest podpis jak i nip w oborcie handlowym

    czy dhal ma prawo wymagac od nas pieczatki nr dowodu osobistego?
    no przeciez zamawiajac przesylke na nic takiego sie nie zgadzalem

    nie obchodza mnie procedury ich, ze paczki ktos im inny odbiera
    albo gina kurierzy kradna
    to sa ich wymysly

    w innych krajach kurier przesylke zostawi pod domem jak nikogo
    nie ma i ma na to wylane nie ma takich klopotow

    ale w Polsce zawsze jakis "LOS" cos wymysli
    i jestem ciekaw na ile "DHL" lamie prawo