  • 1. Data: 2008-09-06 20:30:08
    Temat: DG- miejsce rejestracji, wykonywania
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Witam,
    chciałbym prosić o pomoc związaną z rejestracją DG. Nie posiadam własnej
    nieruchomości - mieszkam razem z rodzicami. Jednak niedługo przeprowadzam
    się do innego miasta, ale wynajmowane mieszkanie będzie prywatnie (nie pod
    DG). Co mam wpisać (albo co mogę) w miejsce wykonywania DG? Będę prowadzić
    usługi głównie u klientów, ale część pracy będę wykonywać w mieszkaniu. Mogę
    wpisać ogólnikowo: Polska? A jeśli wpiszę mieszkanie rodziców, a będę
    wykonywać usługi w innym mieście i tamtym mieszkaniu to co za to grozi?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-06 22:38:34
    Temat: Re: DG- miejsce rejestracji, wykonywania
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A jeśli wpiszę mieszkanie rodziców, a będę
    > wykonywać usługi w innym mieście i tamtym mieszkaniu to co za to grozi?

    Luzikkkk... otwórz browara, zapal skręta. Nic Ci nie grozi.

    *piotr'ek*