  • 1. Data: 2008-09-06 09:28:29
    Temat: zwrot towaru - zwrot zapłaty
    Od: sebek <j...@w...pl>

    Witam,

    Czy zapis z Art. 2. Ust. 3 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów
    oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny1) cyt:

    "To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba
    że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien
    nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli
    konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki
    ustawowe od daty dokonania przedpłaty."

    oznacza, że po dokonaniu przeze mnie zwrotu towaru, sprzedawca jest
    zobowiązany do zwrotu zapłaty za towar w przeciągu 14 dni?

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2008-09-06 18:40:49
    Temat: Re: zwrot towaru - zwrot zapłaty
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "sebek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > oznacza, że po dokonaniu przeze mnie zwrotu towaru, sprzedawca jest
    > zobowiązany do zwrotu zapłaty za towar w przeciągu 14 dni?

    ale tylko za towar, nie zwraca za koszt przesyłki
    no i z towarem musi byc wszystko ok

  • 3. Data: 2008-09-07 07:29:49
    Od: sebek <j...@w...pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik "sebek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ale tylko za towar, nie zwraca za koszt przesyłki
    > no i z towarem musi byc wszystko ok

    nie jest wszystko ok, ale taki wlasnie otrzymalem ze sklepu...

  • 4. Data: 2008-09-08 19:35:48
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > nie jest wszystko ok, ale taki wlasnie otrzymalem ze sklepu...

    to musisz reklamować towar