  • 11. Data: 2007-08-02 20:40:03
    Temat: Re: [OT] Re: Czy za to mogę ponieść konsekwencje?
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Baczek wrote:
    > Wspolczuje. Sam zamierzam sie z drobnym remontem i dzieki temu postowi
    > bede wiedzial jak podejsc do tematu.

    Czy aby na pewno...
    Pozbyłem się właśnie ekipy, która wolała piwo niż robotę i chcę o nich po
    prostu zapomnieć - ich bezrobocie to ich problem...

  • 12. Data: 2007-08-02 20:41:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Mam tez jedna uwage, przy fotce:
    >
    > "Ach jak pięknie to łączenie wyszło. Coś tylko to karo w rogu jakby za
    > małe."
    > sciana sie konczy i nijak nie darady chyba calego karo umiescic.

    Da radę, układanie płytek trzeba zaczynać od tego rogu.
    A wtedy ten problem wystąpi po drugiej stronie czyli poza kadrem ;)

  • 13. Data: 2007-08-02 20:42:57
    Temat: Re: Czy za to mogę ponieść konsekwencje?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:f8t9p6$anr$1@news.interia.pl...

    > Ale on nie chciał mi wcale tej faktury wystawić. I nie wystawił do dziś.
    > A ja ZTCW mogłem sobie śmiało te 15% odbić występując o zwrot.

    Odmowa wystawienia faktury jest przestępstwem samym w sobie. Powiadomić
    organa ścigania i po kłopocie.

    > Ja już gościa nie chcę widzieć. Moja żona by to ciężko zdrowiem
    > przypłaciła. Poza tym nie uśmiecha mi się mieszkać znów w pyle przez
    > miesiąc. No i wątpię, żeby coś poprawili. Próbowali już raz poprawić i
    > tylko spierniczyli bardziej.

    Tu nie musi chodzić o naprawę, tylko o odszkodowanie.

  • 14. Data: 2007-08-02 20:43:07
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Thu, 2 Aug 2007 21:10:38 +0200, "Madoniowie"
    <m...@w...go2.pl> wrote:

    >Ale on nie chciał mi wcale tej faktury wystawić. I nie wystawił do dziś. A
    >ja ZTCW mogłem sobie śmiało te 15% odbić występując o zwrot.

    A próbowałeś pana grzecznie poinformować, że o niewystawieniu faktury za
    usługi zostanie bezzwłocznie powiadomiony US? Powinno pomóc.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 15. Data: 2007-08-02 20:43:34
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Baczek* w wiadomości o kryptonimie "f8tf99$qh7$...@n...onet.pl"
    napisał:

    > Wspolczuje. Sam zamierzam sie z drobnym remontem i dzieki temu postowi
    > bede wiedzial jak podejsc do tematu.

    Cieszę się, że na coś się moje błędy i moja strona przydały.

> [...]
    > małe."
    > sciana sie konczy i nijak nie darady chyba calego karo umiescic. Widze

    Da się. Trzeba tylko drugą płytkę na drugiej ścianie inaczej przyciąć. Na
    innych ścianach jest OK. Zresztą to akurat poprawili. Teraz tam mam dla
    odmiany krzywo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 16. Data: 2007-08-02 20:46:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8tfbg$qh7$2@news.onet.pl Baczek
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Czyli jak wykonawca pozwie "Madoniowie" do sadu, to on bedzie musial
    > udowodnic, ze to pomowienie ?
    Zależy co sobie wymyśli. Czy wystąpi z powództwem cywilnym (wtedy tak), czy
    zawiadomi o popełnieniu przestępstwa (ściganego z urzędu lub na wniosek
    pokrzywdzonego).

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-08-02 20:59:10
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Madoniowie pisze:

    > Witam
    >
    > Grupa remontowa odstawiła u mnie straszną partaninę. Sfotografowałem
    > wszystko i zrobiłem stronę internetową w formie poradnika. Podaję na
    > niej nazwisko szefa firmy i nazwę firmy. Wszystko co piszę, jest prawdą.
    > Mam nieodpartą ochotę wysłać też linka do strony szefowi firmy
    > prowadzącej remont. Za to, że mnie zlał i oszukał. Taka mała moja
    > zemsta. Czy może mnie za to w jakiś sposób pociągnąć do odpowiedzialności?
    > Adres strony to http://dag-pol.republika.pl

    Widać, że ta "ekipa" po prostu nie jest w stanie poprawnie wykonać prac
    do których się zobowiązała. To czy w takim razie klient stoi na
    straconej pozycji - w końcu poprawki można wykonywać bez końca? Nie
    można wezwać do usunięcia usterek w jakimś nieprzekraczalnym terminie i
    potem (bo wiadomo że albo oleją albo spieprzą) wynająć inną firmę a
    kosztami poprawek obciążyć pierwszą? Może dałoby się jeszcze dorzucić
    koszty mieszkania w hotelu bo pierwsza firma zmarnowała czas jaki
    właściciele mieszkania przeznaczyli na remont.

  • 18. Data: 2007-08-02 21:55:26
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Juzek Kocimientka* w wiadomości o kryptonimie
    "f8tgjv$ukc$...@n...onet.pl" napisał:

> [...]
    > koszty mieszkania w hotelu bo pierwsza firma zmarnowała czas jaki
    > właściciele mieszkania przeznaczyli na remont.

    Ja to wszystko juz przebolałem. Już mam to gdzieś. Część poprawię sam, część
    zostanie. Nie ma grupy idealnej. Chcesz mieć dobrze - zrób to sam. A robić
    kolejny remont - nie chce mi się. Teraz mi chodzi jedynie o wkurzenie gościa
    i pokazanie mu, że kiedyś trafi na kogoś, kto mu zaszkodzi za takie fuszery.
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 19. Data: 2007-08-03 18:30:01
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    Madoniowie nadaje:

    > Taka mała moja zemsta. Czy może mnie za to w jakiś sposób pociągnąć do
    > odpowiedzialności?

    Przemku, pewnie że można. ;-)
    I tu i na stronie zaznaczasz kilkakrotnie że to akt twojej osobistej
    zemsty a treść strony jest pomówieniem. Wiem że cię pewnie ponosi ale
    emocje są niewskazane. Czasami piszesz w miarę obiektywnie by zaraz
    dodać zjadliwy komentarz typu "krzywo pijacy zrobili" i dołączasz
    kiepskie zdjęcie robione telefonem komórkowym o zerowej wartości
    dokumentalnej*. Chociaż szkolną ekierkę byś położył obok...

    *) na zdjęciu fugi_1.jpg to nawet ujemnej - wiesz że udało ci się kupić
    okrągłe kafelki? ;-)

  • 20. Data: 2007-08-03 19:19:16
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *JanKo* w wiadomości o kryptonimie
    "f8vs8s$gcl$...@a...news.tpi.pl" napisał:

    > Przemku, pewnie że można. ;-)
    > I tu i na stronie zaznaczasz kilkakrotnie że to akt twojej osobistej
    > zemsty a treść strony jest pomówieniem.

    Ani tu, ani na stronie nie pisałem, że treść jest pomówieniem. Wszystkie
    opisane przeze mnie rzeczy są faktem i mam na to dowody w postaci umowy,
    faktur kosztorysów i zdjęć. To że tu napisałem, że jest to moja zemsta też
    IMO nie ma nic do rzeczy, bo przecież w akcie mojej zemsty nie opisuję nic,
    co by było niezgodne z prawdą. Powiedział bym wręcz, że czuję się w
    obywatelskim obowiązku opisać moje przygody, aby ostrzec innych przed tą
    firmą oraz podać kilka tipów, jak postępować, żeby nie popełnić moich
    błędów.

    > Wiem że cię pewnie ponosi ale
    > emocje są niewskazane.

    Chętnie posłucham, gdzie jest coś, do czego się można przyczepić. Najlepiej
    na priv.

> [...]
    > dokumentalnej*. Chociaż szkolną ekierkę byś położył obok...
    >
    > *) na zdjęciu fugi_1.jpg to nawet ujemnej - wiesz że udało ci się

    Przepraszam za być może zbyt daleko idącą bezpośredniość i krytyczne słowa
    wobec osoby, która chce mi pomóc, ale się mylisz. Pewnie na prawie się
    znasz, ale na fotografii i optyce raczej nie. Beczkowatość jest normalnym
    zjawiskiem przy takiej ogniskowej i tych parametrach. Nawet w obiektywach za
    kilka tysięcy zł. sztuka. A tak dla Twojej wiadomości: zdjęcia były robione
    lustrzanką cyfrową, a zostały jedynie zmniejszone w związku z czasem i
    limitem transferu.

    A odnośnie wartości dokumentalnej: Wiele z tych braków można sobie u mnie
    obejrzeć live. Nie potrzeba zdjęć.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek