  • 11. Data: 2008-12-15 11:54:39
    Temat: Re: Czy wszyscy pojdziemy siedziec?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tomek napisał(a):

    > W takim układzie IMHO nie godzi, bo podając hasło nie chcesz chronić tej
    > informacji.

    A w jakim innym układzie przekazując komuś hasło chcesz chronić tą informację? :-P

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 12. Data: 2008-12-15 14:05:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a) :
    > No ale i tak jest to cieńki lud i jak ktoś będzie kandydatem na pasiaka

    Lud jest nie tylko cienki, ale i ciemny. Gdyby było inaczej, nikt
    by się go nie czepiał ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 13. Data: 2008-12-15 15:20:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-12-2008 o 15:05:00 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Lud jest nie tylko cienki, ale i ciemny. Gdyby było inaczej, nikt by się
    > go nie czepiał ;-)

    Kurka wodna, jakim cudem takiego babola zrobiłem to nie wiem 8-|

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 14. Data: 2008-12-15 16:39:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Dec 2008, Dominik & Co wrote:

    > Czyli wg naszego kochanego prawa jeśli udostępnię znajomej hasło do
    > prywatnej galerii na picasaweb czy innej fotce.pl mogę zarobić trzy lata
    > pudła?

    ...się nie martw.
    Jeździsz rowerem?
    Wiesz o tym, że wedle tegoż prawa jeśli *Ciebie* w roli rowerzysty
    ktoś np. wyprzedza to łamiesz prawo?
    :P
    (taki jest literalny zapis w PoRD)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-12-15 20:57:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 grudzień 2008 17:39
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812151737100.3776@quad>):

    możesz rozwinąć?

    --
    Tristan

    Kupię konto bez limitów na YouTube.

  • 16. Data: 2008-12-15 23:02:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Dec 2008, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news
    >
    > możesz rozwinąć?

    No proste.
    Jeśli ktoś Cię wyprzedza, to w czasie wyprzedzania jedziesz
    *obok niego*, prawda?
    To teraz przeczytaj sobie art.33.3.1 PoRD.

    A, i jak "moplikiem" pojedziesz to też :> (dotyczy)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2008-12-16 08:29:17
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jeździsz rowerem?

    Niezbyt często i na szczęście raczej poza drogami :-)

    > Wiesz o tym, że wedle tegoż prawa jeśli *Ciebie* w roli rowerzysty
    > ktoś np. wyprzedza to łamiesz prawo?

    A o przypadku kilku pasów ruchu to aż się boję wspomnieć :-)

    Ale się nie przejmuję- ja w świetle polskiego prawa i tak jestem
    wielokrotnym przestępcą. Mam urządzenie (komputer) i program
    (vlc z libdvdcss) przeznaczone i wykorzystywane przeze mnie do
    omijania zabezpieczeń płyt DVD. W celu oglądania na komputerze
    legalnie nabytych filmów, ale akurat to w świetle polskiego prawa
    nie jest dla mnie żadnym wytłumaczeniem.

    Co prawda, w Art 118 UPA mowa o "skutecznych zabezpieczeniach",
    a css w DVD najwyraźniej jest nieskutecznym zabezpieczeniem :-P

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 18. Data: 2008-12-16 11:11:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Dec 2008, Dominik & Co wrote:

> [...]
    > legalnie nabytych filmów, ale akurat to w świetle polskiego prawa
    > nie jest dla mnie żadnym wytłumaczeniem.

    ...to w ramach kolekcjonowania absurdów, jak rozumiem.

    > Co prawda, w Art 118 UPA mowa o "skutecznych zabezpieczeniach",
    > a css w DVD najwyraźniej jest nieskutecznym zabezpieczeniem :-P

    ROTFL :)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2008-12-16 12:22:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 grudzień 2008 00:02
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812160000191.3056@quad>):

    > No proste.
    > Jeśli ktoś Cię wyprzedza, to w czasie wyprzedzania jedziesz
    > *obok niego*, prawda?

    Nieprawda. Nie jedzie obok, przejeżdża.

    28) wyprzedzanie ? przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika
    ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    Jedzie -- stan ciągły, niedokonany
    Przejeżdża -- stan przejściowy, dokonany

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=jecha%E6
    2. ?o środkach lokomocji: być w ruchu, posuwać się naprzód?

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przeje%BFd%BFa%E6
    2. ?o środkach lokomocji: jadąc, przebyć jakąś drogę?
    4. ?minąć coś lub kogoś, jadąc obok?