  • 51. Data: 2008-06-05 10:09:21
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:g28cop$mbo$11@news.onet.pl...

    > Z faktu, że prędkość 20km/h jest maksymalną prędkością dozwoloną wynika,
    > że zabronione jest jeździć szybciej.

    A z faktu, że "maksymalnymi" światłami przy dobrej widoczności są światłą
    mijania nie wynika zakaz świecienia przeciwmgielnym?
    Chociaż już sama nazwa sugeruje, że należy je używać zgodnie z
    przeznaczeniem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 52. Data: 2008-06-05 10:10:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Tu sie klania logika bo sprobuj jechac *jednoczenie* z predkoscia
    > 20km/h i 30km/h ;P

    Duga część twojego zdania nasuwa pytanie: komu się kłania?? ;)

  • 53. Data: 2008-06-05 10:10:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nostradamus pisze:
> [...]
    > światłą mijania nie wynika zakaz świecienia przeciwmgielnym?
    > Chociaż już sama nazwa sugeruje, że należy je używać zgodnie z

    Tak... A światła mijania można używać tylko podczas mijania ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 54. Data: 2008-06-05 10:11:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:nmnkh5-36s.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Niestety najwyraźniej nie masz tych powyższych cech, które są niezbędne
    > dla każdego kierowcy.

    W ustach trola brzmi to jak komplement, popierdułko;)

  • 55. Data: 2008-06-05 10:12:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

    > No, a tu masz nakaz używania świateł mijania.

    Znowu jakaś Twoja interpretacja? ;) Znajdź mi przepis nakazujący
    używanie przednich świateł przeciwmgielnych.

  • 56. Data: 2008-06-05 10:15:31
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <n...@n...lechistan.com>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> m.in. napisał(a)::

    > Wiesz, ustawodawca liczył na inteligencję i zdrowy rozsądek kierowców.

    Jasne, i podał konketne odległości w innych przypadkach (bo tam już na ten
    rozsądek nie liczył?) Zabawne.

    > Co więcej zbyt wiele zależy od okoliczności, żeby dało się precyzyjnie
    > limity określić.

    Ależ dałoby się i to wymagałoby tylko podania 3 takich odległości (pomyśl i
    już wiesz o czym mówię).

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 57. Data: 2008-06-05 10:17:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 czerwiec 2008 12:12
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g28e6n$mbo$14@news.onet.pl>):

    przecie napisał: Mijania.
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 58. Data: 2008-06-05 10:18:08
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Znowu jakaś Twoja interpretacja? ;) Znajdź mi przepis nakazujący
    > używanie przednich świateł przeciwmgielnych.

    Tam miałeś obowiązek /nakaz/ jechania po prawej jezdni jak są dwie jezdnie.
    Nawet jak na prostym odcinku drogi masz na środku wysepkę, to pojedziesz
    zgodnie z nakazem. Dzisiaj masz obowiązek /nakaz/ jeżdżenia na światłach/
    mijania/ przy dobrej widoczności. A może tą wysepkę będziesz z drugiej
    strony brał? :)
    --
    Maluch

  • 59. Data: 2008-06-05 10:22:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

> [...]
    > pojedziesz zgodnie z nakazem. Dzisiaj masz obowiązek /nakaz/ jeżdżenia
    > na światłach/ mijania/ przy dobrej widoczności. A może tą wysepkę

    Kluczowym jest pytanie, czy tam były faktycznie dwie jezdnie. Bo z
    faktu, że na środku drogi stoi latarnia (kamień, pudełko, psia kupa...)
    nie wynika, że jezdnie się rozwidlają. Uznałbym raczej, że jest to
    niefortunnie postawiona przeszkoda na jezdni.

  • 60. Data: 2008-06-05 10:24:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

    > No, a tu masz nakaz używania świateł mijania.

    Faktycznie, źle doczytałem że to chodzi o światła mijania. Jaki zatem
    jest związek nakazu jeżdżenia ze światłami mijania z naszą dyskusją?