eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wlasciciel dokumentu ma prawo go odebrac przetrzymujacemu wbrew woli?Czy wlasciciel dokumentu ma prawo go odebrac przetrzymujacemu wbrew woli?
  • Data: 2006-09-08 16:55:07
    Temat: Czy wlasciciel dokumentu ma prawo go odebrac przetrzymujacemu wbrew woli?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o cos takiego, ze szkola przetrzymuje wbrew woli studenta mature i
    nie chce oddac (zaslaniaja sie obiegowka, mimo ze student nie bral nic z
    biblioteki uczelnianej ani w ogole niczego nie bral od szkoly). Platnosci
    uregulowane. Biblioteka czynna dopiero w pazdzierniku. Byly student owej
    uczelni musi zlozyc mature na inna uczelnie w ciagu 2 dni. Sa rowniez glusi
    na argument, ze jest to zagrozone odpowiedzialnoscia karna z artykulu 276
    kodeksu karnego. Czy w tej sytuacji student ma prawo sila wtargnac "za lade"
    w dziekanacie i wiedzac, gdzie jest jego matura - odebrac ja sobie sam? Czy
    w tej sytuacji moze wezwac policje i zazadac wydania mu tego dokumentu przy
    pomocy policji? Jak odzyskac mature od razu?

    Pozdrawiam,

    Tiger