  • Data: 2003-08-23 07:22:19
    Temat: Czy to jest normalne?
    Od: "Maciej" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W Sadzie Rejonowym toczy sie sprawa o podzial majatku. Odbyla sie pierwsza
    rozprawa, no i OK. Po pol roku odbyla sie druga. No i tu moje zdziwienie: na
    rozprawie pojawili sie swiadkowie. Zupelnie bez mojej wiedzy. Ja ich nie
    wzywalem, widocznie strona przeciwna. Czy Sad ma obowiazek informowac mnie np o
    zebranym materiale dowodowym? O pismach od strony przeciwnej? O tym, ze druga
    strona wzywa swiadkow? Czy tez moze normalne jest to, ze sprawa toczy sie tak
    jakby za moimi plecami? Czy powinienem jakos zareagowac?
    Z gory dziekuje za wsparcie
    Maciej