  • 61. Data: 2013-05-14 22:10:20
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:

    > Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA
    >
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    > mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    > przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.
    >
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    Niech zgadnę - też jesteś taką grubą pierdołą, misiem z "dzielni"?
    Wazelina dla policji.

    --
    Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

  • 62. Data: 2013-05-14 22:27:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > wychodzi z samochodu, operator kamery lub policjant go podpuszcza
    > moze
    > wykonuje i prosi o zaprzestanie pewnych dzialan

    wroc, biorac pod uwage co sie dzieje od 0:38 do 0:41 to wogole nie ma o
    czym mowic...

  • 63. Data: 2013-05-14 23:39:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku samochodu
    > nie ma.

    http://forum.e-sochaczew.pl/forum,kolejny-wybryk-nas
    zego-mieszkanca,53792,0.html

    juz zostal rozpoznany, cos kiepskie te zmienianie i zaslanianie, prawda?

  • 64. Data: 2013-05-14 23:51:21
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 23:39, m4rkiz pisze:
> [...]
    zego-mieszkanca,53792,0.html

    > juz zostal rozpoznany, cos kiepskie te zmienianie i zaslanianie, prawda?

    https://www.facebook.com/pages/Kozak-ze-wsi/60411559
    2932879

    --
    RomanS
    ___________________

  • 65. Data: 2013-05-15 00:09:52
    Od: K <...@...c>

    > Karą za wysiadanie z samochodu jest popychanie, traktowanie gazem,
    > kopanie i przewracanie na glebę? Brawo Niebieski, byłeś cudowny. Idź se
    > teraz do Peweksu, przeskocz przez ladę i poproś o azyl...

    nie, no ja mysle ze policja powinna tucznika przeprosic. w ogole caly
    kraj, na zywo na antenie tvn24.

  • 66. Data: 2013-05-15 00:12:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 17:23, t? pisze:

    > I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by
    > było ok? :>

    zmniejsz dawke hery. jakby go zabili to byloby jednego debila mniej.

  • 67. Data: 2013-05-15 00:13:25
    Od: K <...@...c>

    > I nie powinien się dowiedzieć. Zasłonięcie twarzy i zmiana głosu (?)
    > to niewystarczające środki do ochrony wizerunku.

    > Przede wszystkim sprowokowali faceta. Niepotrzebnie też wsadzali go
    > na wytrzeźwiałkę - facet nie był na tyle pijany i mogli go spokojnie
    > puścić z kierowcą, z którym jechał.

    > Mam duże wątpliwości, czy w tak błahych sprawach powinno się ujawniać
    > wizerunek.

    mysle, ze w imieniu calej polski powinienes go przeprosic za cale zajscie.

  • 68. Data: 2013-05-15 00:15:25
    Od: K <...@...c>

    > Zwierzęcia, które zaatakowało gazem, kopaniem i inną przemocą nieco
    > śmiesznego, ale zupełnie niegroźnego obywatela. Zwierzęcia, które
    > zapewne szczute za młodu przez toksyczne otoczenie, teraz wystawia zęby
    > i z lubością atakuje słabszego, a wręcz bezbronnego.

    > Nie, z pozycji współczującego zaatakowanemu współobywatelowi.

    > jasne. I za złamanie przepisu Prawa o Ruchu Drogowym tak bardzo istotnej
    > wagi, jak niewysiadanie z pojazdu w czasie kontroli powinno grozić nie
    > tylko skopanie i gazowanie, ale rozstrzelanie na miejscu.

    ciekawe co bys pierdolil jakby tucznik np pobil albo zabil kontrolujacego.

  • 69. Data: 2013-05-15 00:36:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jakoś milej zapytać?)
    gostek ich olał totalnie
    policja: Prosze tu podejśc do samochodu i... ( znowu nie ten ton? czy
    może prośby mają być jakoś bardziej rozbudowane)
    Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chciał z nimi w pokera grać, i nie
    zdawał sobie sprawy z tego co robi

    (...)

    Gostek: Panie władzo, przepraszam, za dużo wypiłem.....
    Bez komentarza.

    LEgalne i smutne, ze szkoła, rodzina, tak wychowują ludzi. Na starość
    będą go leczyć ukraińcy i chinczycy, bo bardziej kulturalni polacy
    wyjadą.....

    ToMasz

  • 70. Data: 2013-05-15 01:01:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    > policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jakoś milej zapytać?)
    > gostek ich olał totalnie

    nie olal tylko odpowiedzial 'bo moge'
    mylil sie
    policjant zaczyna go podpuszczac zeby zaszalal przed kamera zamiast
    poinformowac go ze nie powinien opuszczac pojazdu bez pozwolenia

> [...]
    > prośby mają być jakoś bardziej rozbudowane)
    > Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chciał z nimi w pokera grać, i nie

    i? wypil pare piw, nie prowadzil wiec nie musial byc w 'dobrym stanie',
    mial sie rzucic na maske w przelocie klekajac przed policjantem?