  • 71. Data: 2013-05-15 01:12:01
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
    > "WhiteD" <...@...pl> wrote in message
    >
    > manipulujesz
    >
    > mamy tu faceta ktory byl przekonany ze moze wysiasc z samochodu podczas
    > kontroli
    > policjant zamiast go poinformowac ze sie myli podpuszczal go i eskalowal
    > sytuacje az doszlo do rekoczynow
    >
    > zestawiasz to wykroczenie popelnione "w dobrej wierze" z materialem
    > dowodowym
    > z przestepstwa, w dodatki z zupelnie innego kraju

    Masz wideo jak powinien zachowac sie policjant w podobnej sytuacji.

    http://www.youtube.com/watch?v=g9fwe_NEerE

    Jak ktos nie zna angielskiego.

    Facet ajko kierowca byl na bani, ona wysiadała i zaczęła policjantowi
    po prostu przeszkadzac twierdzac ze jest w ciaży i musi isc do kibla i
    ze jest amerykanka na amerykanskiej ziemi.
    Policjant poprosił ją by pozostała w samochodzie i jeśli nie bedzie
    wykonywać jego poleceń to zostanie aresztowana i ze to co robi jest po
    prostu obstrukcją i można za to odpowiedziec przed sądem.
    Po nastepnych paru zdaniach po prostu założył jej kajdanki i wsadził do
    radiowozu.

    Nasi policjanci po prostu zachowali sie jak szczeniaki, ktorym dano
    władzę do ręki, ale jeszcze nie dorośli do tego żeby nauczyć sie jej używać.

    Dużo bym polskim policjantom nie zarzucił, ale zachowanie ich było po
    prostu szczeniackie.

  • 72. Data: 2013-05-15 01:31:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:

> [...]
    > używać.
    >
    > Dużo bym polskim policjantom nie zarzucił, ale zachowanie ich było po

    tak przy okazji wpadlo mi pod reke
    jak mozna zatrzymac goscia bez kopania go.

    To co mają w ręce policjanci to tasery, nie broń.
    obejrzyjcie do konca. zadnego odgrywania sie przy probie ucieczki nawet
    w kajdankach.

    tak nawiasem mowiac sprobujcie kiedys uciec w kajdankach, to drugi raz
    wam to do glowy nie przyjdzie.

    http://www.youtube.com/watch?v=6fSVejb1CYI

  • 73. Data: 2013-05-15 01:36:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:
    > Masz wideo jak powinien zachowac sie policjant w podobnej sytuacji.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=g9fwe_NEerE

    obiecuje ze po raz ostatni i wiecej sie nie odezwe

    tym razem policja angielska
    prawie identyczna sytuacja

    http://www.youtube.com/watch?v=G-oQQGThfuY

    roznica pomiedzy Polską i innymi krajami polega na tym, ze tam nie
    przyjmują do policji ludzi, którzy muszą sie dowartościować kosztem innych.

    Oczywiscie nikt nie jest święty i w Polsce znajdzie sie normalnych
    policjantów i za granicą znajdzie się debili.

    Tylko proporcje są dokładnie odwrotne.

  • 74. Data: 2013-05-15 01:49:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Wednesday, May 15, 2013, 12:36:49 AM, you wrote:

    > policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jakoś milej zapytać?)
    > gostek ich olał totalnie
    > policja: Prosze tu podejśc do samochodu i... ( znowu nie ten ton? czy
    > może prośby mają być jakoś bardziej rozbudowane)
    > Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chciał z nimi w pokera grać, i nie
    > zdawał sobie sprawy z tego co robi
    > (...)

    Toś sobie skrócił o trącanie i kopanie oraz prośby pijaczka, żeby nie
    trącać. To ja też sobie resztę skrócę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2013-05-15 07:55:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-15 01:36, *witek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=G-oQQGThfuY
    >

    > roznica pomiedzy Polską i innymi krajami polega na tym, ze tam nie
    > przyjmują do policji ludzi, którzy muszą sie dowartościować kosztem innych.

    Sporo lat żyję, sporo słyszałem, ale to był jeden z lepszych kawałków :)
    http://www.youtube.com/watch?v=nMlc0-LSMgA
    pierwszy z brzegu przykład.

    Pozdrawiam - Mirek
    FUT:p.m.s
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 76. Data: 2013-05-15 09:04:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 14 May 2013 18:14:38 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Tak, tak, bo on te dialogi układał...

    Znaczy, ów spec słyszał, że delikwent mówi z błędami ortograficznymi?

    Nie będę proponował, żebyś się nie kompromitował, bo jak zwykle
    zignorujesz.

    AK

  • 77. Data: 2013-05-15 09:12:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-15 00:36, ToMasz pisze:
> [...]
    > może prośby mają być jakoś bardziej rozbudowane)
    > Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chciał z nimi w pokera grać, i nie
    Ładnie wyciąłeś. Szkoda, że akurat wypadło to płynne przejście Jaśnie
    Pana Policjanta z "pan" na "ty". Tuż po tym jak zamiast zamknąć gębę,
    albo ewentualnie sucho poinformować o łamanych przepisach i grożących
    konsekwencjach zaczęło się podpuszczanie. No ale to było show, więc
    można było mieć w dupie mundur (którego przecież żaden akurat nie nosił)
    i zachowywać się jak żul. Tu skończył się profesjonalizm.

    Jak według mnie powinna wyglądać taka interwencja?
    - koleś wysiada
    - policjanci informują go, że zgodnie z przepisami powinien pozostać w
    samochodzie
    - koleś nie słucha
    - ponawiają _prośbę_ o zajęcie miejsca w samochodzie, informując, co
    może go czekać
    - koleś nie słucha
    - grzecznie go obezwładniają i skuwają

    Maciek

  • 78. Data: 2013-05-15 09:49:03
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:
    > Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA
    >
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    > mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    > przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.
    >
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    Podobną sytuację miał znajomy tuż po zmianie przepisów odnośnie kontroli
    drogowej. Zatrzymali i wysiadł z samochodu zanim policjant podszedł do
    samochodu, policjanci wycelowali w niego kałachy, szybko zrozumiał swój błąd.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 79. Data: 2013-05-15 10:01:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-05-2013 01:01, m4rkiz pisze:
    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    >
    > nie olal tylko odpowiedzial 'bo moge'
    > mylil sie
    > policjant zaczyna go podpuszczac zeby zaszalal przed kamera zamiast
    > poinformowac go ze nie powinien opuszczac pojazdu bez pozwolenia

    w ktorym momencie policja go podpuszcza do takiego zachowania? czy
    mowisz o tym, ze samo zatrzymanie do kontroli sprowokowalo tucznika do
    takiego zachowania?

    > i? wypil pare piw, nie prowadzil wiec nie musial byc w 'dobrym stanie',
    > mial sie rzucic na maske w przelocie klekajac przed policjantem?

    tucznik mogl wypic nawet tydzien wczesniej, wode z kaluzy. mial nie
    wysiadac z samochodu, jak juz wysiadl i zaczal pajacowac mial wykonac
    polecenie. tyle w temacie.

  • 80. Data: 2013-05-15 10:10:05
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    ,
    >czyli twoim zdaniem jezeli juz wysiadl to mogli go tez pocwiartowac i
    >spalic mu auto?

    Wtedy uniknąłby "wyszydzania" ;)