  • 161. Data: 2013-05-20 13:50:13
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ależ oczywiście, będą układać dialogi pod ciebie
    >
    > Gostek: Spierdalaj głupi psie.
    >
    > Napisy: Przepraszam panie policjancie, czy mógłby się pan oddalić,
    > bardzo byłbym zobowiązany.

    Chodzi o to, że jak ktoś powie "gupi psie" to napisy jednak będą "głupi
    psie".

    --
    Liwiusz

  • 162. Data: 2013-05-20 13:52:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ależ oczywiście, będą układać dialogi pod ciebie
    >
    > Gostek: Spierdalaj głupi psie.
    >
    > Napisy: Przepraszam panie policjancie, czy mógłby się pan oddalić,
    > bardzo byłbym zobowiązany.

    Było ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=KbIohLTzuvU

  • 163. Data: 2013-05-20 14:03:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.05.2013 13:50, Liwiusz pisze:

    > Chodzi o to, że jak ktoś powie "gupi psie" to napisy jednak będą "głupi
    > psie".

    Ale dlaczego? Skoro powiedział ,,gupi psie, dawaj moje pinondze'', to
    tak ma być w napisach. Bo tak powiedział.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 164. Data: 2013-05-20 20:33:15
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:
    > Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA
    >
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    > mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    > przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.
    >
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    Gówno nas to obchodzi CIEMNOto

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 165. Data: 2013-05-21 10:14:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.05.2013 01:05, John Kołalsky pisze:

    > to spadochron

    Nie, strzelba. Policjant strzela sobie w prawą stopę, stopa go boli, nie
    ma siły naciskać na gaz i samochód ostatecznie zwalnia i się zatrzymuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek