  • 11. Data: 2013-05-14 14:36:46
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 14:31, m4rkiz pisze:

    > albo moga wykorzystywac jego wizerunek albo nie, to czy rzyga czy pajacuje
    > jest raczej bez znaczenia z prawnego punktu widzenia

    filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal. nie
    rozumiem problemu, jak sie czuje ponizony to niech idzie do sadu.

  • 12. Data: 2013-05-14 14:43:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > albo moga wykorzystywac jego wizerunek albo nie, to czy rzyga czy pajacuje
    > jest raczej bez znaczenia z prawnego punktu widzenia

    Jesli przez wizerunek rozumiesz koszulke w paski i wielki brzuch to jednak
    chyba moga filmowac.

    Natomiast w sytuacji, ze kolesia da sie rozpoznac i jest ona dla niego
    wielce niekorzystna to mogliby probowac walczyc w sadzie. Ale ciezko bedzie.
    Dokumenty (filmy dokumentalne) rzadza sie swoimi prawami i nawet cudza
    wlasnosc intelektualna jest w nich inaczej (nie)chroniona niz to ma miejsce
    normalnie.

  • 13. Data: 2013-05-14 15:05:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 14 May 2013 10:43:48 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    1. Facet bezsprzecznie publicznie zrobił z siebie idiotę, korzystając z
    domniemania że nikt ze znajomych o tym się nie dowie.
    2. Policja (?) nadużyła władzy.
    3. TV powinna pokazywać takie rzeczy, zastępując tym samym nieobecną w
    współczesnych społeczeństwach kontrolę sąsiedzką, która w przeszłości była
    znakomitym środkiem zapobiegawczym.
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2013-05-14 15:07:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 14 May 2013 10:43:48 GMT, tᴏ napisał(a):
    >
    > 2. Policja (?) nadużyła władzy.

    W ktorym momencie?

    > 3. TV powinna pokazywać takie rzeczy, zastępując tym samym nieobecną w
    > współczesnych społeczeństwach kontrolę sąsiedzką, która w przeszłości była
    > znakomitym środkiem zapobiegawczym.

    Czego zapobiegajacym?

  • 15. Data: 2013-05-14 15:13:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:05:53 PM, you wrote:

    > 1. Facet bezsprzecznie publicznie zrobił z siebie idiotę, korzystając z
    > domniemania że nikt ze znajomych o tym się nie dowie.

    I nie powinien się dowiedzieć. Zasłonięcie twarzy i zmiana głosu (?)
    to niewystarczające środki do ochrony wizerunku.

    > 2. Policja (?) nadużyła władzy.

    Przede wszystkim sprowokowali faceta. Niepotrzebnie też wsadzali go
    na wytrzeźwiałkę - facet nie był na tyle pijany i mogli go spokojnie
    puścić z kierowcą, z którym jechał.

    > 3. TV powinna pokazywać takie rzeczy, zastępując tym samym nieobecną w
    > współczesnych społeczeństwach kontrolę sąsiedzką, która w przeszłości była
    > znakomitym środkiem zapobiegawczym.

    Mam duże wątpliwości, czy w tak błahych sprawach powinno się ujawniać
    wizerunek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-05-14 15:16:11
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal. nie
    > rozumiem problemu, jak sie czuje ponizony to niech idzie do sadu.

    Nie ma żadnych szans, nie dość że pijany to jeszcze zaatakował Policjanta.

  • 17. Data: 2013-05-14 15:18:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:16:11 PM, you wrote:

    > Nie ma żadnych szans, nie dość że pijany to jeszcze zaatakował Policjanta.

    Bronił się przed chamskim traktowaniem. Kilka razy prosił, żeby cham
    go nie trącał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-05-14 15:21:01
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 14:24, K pisze:

    > masz do poczytania:
    > http://www.policja.pl/palm/pol/169/918/Kontrola_ruch
    u_drogowego.html

    Dzięki za linka.
    "
    Kierujący pojazdem lub pasażer pojazdu mogą wysiadać z kontrolowanego
    pojazdu wyłącznie za zezwoleniem kontrolującego.

    Policjant, po zatrzymaniu pojazdu, podaje kierującemu stopień, imię i
    nazwisko oraz przyczynę zatrzymania, a ponadto:

    1) policjant umundurowany okazuje legitymację służbową na żądanie
    kontrolowanego uczestnika ruchu,
    2) policjant nie umundurowany okazuje legitymację służbową bez wezwania.
    "

    Jeżeli Policjanci się przedstawili to już pasażer Bmw zrobił błąd
    opuszczając pojazd, dalsza część to tylko skutki jego wybryku. Trzeba w
    tym miejscu przeprosić Policjanta PRZEPRASZAM. Jeżeli Policjanci się nie
    przedstawili to całą sytuacja jest tylko i wyłącznie ich winą.

  • 19. Data: 2013-05-14 15:23:33
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Bronił się przed chamskim traktowaniem. Kilka razy prosił, żeby cham
    > go nie trącał.

    Specjalnie go trącał żeby uświadomić zatrzymanego kto jest górą w tej
    sytuacji.Trochę to szokuje ale posłuch muszą mieć inaczej bez obrzyna
    nie można było by opuścić bunkra.

  • 20. Data: 2013-05-14 15:28:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-14 15:23, hisjusz pisze:
    > Specjalnie go trącał żeby uświadomić zatrzymanego kto jest górą w tej
    > sytuacji.Trochę to szokuje ale posłuch muszą mieć inaczej bez obrzyna
    > nie można było by opuścić bunkra.
    Jasne. Powinien mu przynajmniej karczycho strzelić, a najlepiej od razu
    przecwelić - w końcu musi gość widzieć kto jest górą.

    Maciek