  • 21. Data: 2013-05-14 15:30:05
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:23:33 PM, you wrote:

    > Specjalnie go trącał żeby uświadomić zatrzymanego kto jest górą w tej
    > sytuacji.Trochę to szokuje ale posłuch muszą mieć inaczej bez obrzyna
    > nie można było by opuścić bunkra.

    Trącał, żeby sprowokować. Kopał po nogach, żeby bolało. Trzeba być
    ślepym, żeby tego nie widzieć. Gnój popisywał się przed kamerka i
    koleżeństwem gorzej niż pijaczek, który sprawdzał granice swojej
    wolności i nieprowokowany nie zachowywał się agresywnie. Nawet
    sprowokowany odpowiedział tylko trąceniem w bark a potem opuścił ręce.

    "Bohater" z gazem nie łagodził w żaden sposób sytuacji - wyraźnie
    chciał większej afery, KOPIĄC po nogach skutego jeszcze mocniej.
    Pijaczek ma naprawdę mocne nerwy, bo ja bym chyba jednak nie zdzierżył
    i pies by zęby z mojej głowy wyciągał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-05-14 15:30:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:28:13 PM, you wrote:

    > Jasne. Powinien mu przynajmniej karczycho strzelić, a najlepiej od razu
    > przecwelić - w końcu musi gość widzieć kto jest górą.

    Teraz wiemy, co oznacza "pies go trącał"...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2013-05-14 15:36:34
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > chciał większej afery, KOPIĄC po nogach skutego jeszcze mocniej.
    > Pijaczek ma naprawdę mocne nerwy, bo ja bym chyba jednak nie zdzierżył

    I co później? Pijany byłeś.W najlepszym razie zawiasy i wysoka składka
    na dom dziecka.
    Ucz się z filmu, ja mówię że takie postępowanie to standard jak się
    przedstawili i nie było posłuchu.

  • 24. Data: 2013-05-14 15:43:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:36:34 PM, you wrote:

    > I co później? Pijany byłeś.W najlepszym razie zawiasy i wysoka składka
    > na dom dziecka.

    Trudno. Pies też miałby nauczkę.

    > Ucz się z filmu, ja mówię że takie postępowanie to standard jak się
    > przedstawili i nie było posłuchu.

    Myślę, że film na sądzie też zrobiłby wrażenie. I duża rola papugi. Na
    dokładkę takie sprawy trzeba nagłaśniać, żeby niewyżyte chłystki z
    drogówki nie szukały pretekstów do nadużywania swojej malutkiej
    "waaaaadzy".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2013-05-14 15:44:10
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Przede wszystkim sprowokowali faceta. Niepotrzebnie też wsadzali go
    > na wytrzeźwiałkę - facet nie był na tyle pijany i mogli go spokojnie
    > puścić z kierowcą, z którym jechał.

    Wytrzeźwiała gdy wytrzeźwieje zarzuty i nauczką na następny raz że jak
    podjeżdżają staje Pan na baczność, jak głupi numer na zawiasie zrobi
    idzie pierdzieć. Gdyby go puścili do domu mógł by spakować strzelbę,
    wsiąść w samochód i zrobić na nich polowanie, kto mądry po wódce?
    Po wytrzeźwiale jak miał pozwolenie na strzelbę na dzika to je stracił.

    > Mam duże wątpliwości, czy w tak błahych sprawach powinno się ujawniać
    > wizerunek.

    Ujawnia się w USiA i jest większy rozpierdol niż w Polsce.

  • 26. Data: 2013-05-14 15:50:03
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > dokładkę takie sprawy trzeba nagłaśniać, żeby niewyżyte chłystki z
    > drogówki nie szukały pretekstów do nadużywania swojej malutkiej

    Policjanci z drogówki mają nieoznakowane samochody ale są w mundurach.Na
    filmie jest jakaś grupa zabezpieczenia miasta.
    Zapamiętaj gdy jesteś pod wpływem środków nie masz żadnych praw!

  • 27. Data: 2013-05-14 15:51:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:44:10 PM, you wrote:

    > Wytrzeźwiała gdy wytrzeźwieje zarzuty

    Chyba dla psa - za naduzycie władzy.

    > i nauczką na następny raz że jak podjeżdżają staje Pan na baczność,

    A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiadł z samochodu - to nie
    powód do linczu. Nie każdy zna na pamięć całe obowiązujące prawo. I
    nie próbuj nawet wyskakiwać z tym, że nieznajomość itd. - psy też
    całego obowiązującego w Polsce prawa nie znają. NIKT nie ma
    najmniejszych szans znać całe prawo.
    Pies też nie miał prawa trącać i kopać pijaczka. Dziwne, że tego nie
    zauważasz.

    > jak głupi numer na zawiasie zrobi idzie pierdzieć. Gdyby go puścili
    > do domu mógł by spakować strzelbę,

    I CKJ?

    [...]

    > Ujawnia się w USiA i jest większy rozpierdol niż w Polsce.

    Ano właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-05-14 15:52:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 14:31, m4rkiz pisze:

    > albo moga wykorzystywac jego wizerunek albo nie, to czy rzyga czy pajacuje
    > jest raczej bez znaczenia z prawnego punktu widzenia

    Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku
    samochodu nie ma.

  • 29. Data: 2013-05-14 16:11:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:50:03 PM, you wrote:

    [...]

    > Zapamiętaj gdy jesteś pod wpływem środków nie masz żadnych praw!

    Podaj podstawę prawna takiego twierdzenia!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2013-05-14 16:16:34

    > Bronił się przed chamskim traktowaniem. Kilka razy prosił, żeby cham
    > go nie trącał.

    ale na jakiej podstawie wysiadl z samochodu?