  • 31. Data: 2024-07-22 14:47:40
    Temat: Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 12:30, Tomaszek pisze:

    > Zawsze jestem gotowy na to, żeby czegoś nie kupić:)

    Wczoraj pojechałem do takiego jednego muzeum przy trasie. Byłem tam
    kilka razy, ale wymyśliliśmy sobie akurat odpoczynek, więc wejdziemy i
    zobaczymy. Pan w kasie oświadczył, ze tylko gotówka. No to nie miałem
    gotówki i stwierdziliśmy, że w takim razie odchodzimy i tyle. Nagle gość
    zmienił zdanie, że może być blik na telefon. Najlepsze, że on jako
    bilety sprzedaje pocztówki z tą atrakcją.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2024-07-22 15:14:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > zmienił zdanie, że może być blik na telefon. Najlepsze, że on jako
    > bilety sprzedaje pocztówki z tą atrakcją.

    Bez paragonu?
    To miał pecha. ;)

    Robert

  • 33. Data: 2024-07-22 15:29:37
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zmienił zdanie, że może być blik na telefon. Najlepsze, że on jako
    > bilety sprzedaje pocztówki z tą atrakcją.

    Czy wstęp jest za darmo (i VAT-u nie ma) jeżeli kupisz pocztówkę z 0% VAT?
    Dobre :) Ale US pewnie nie podzieli tego.

  • 34. Data: 2024-07-22 16:00:27
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > zmienił zdanie, że może być blik na telefon. Najlepsze, że on jako
    > bilety sprzedaje pocztówki z tą atrakcją.

    Mam taki wredny charakter, że i tak po czymś takim bym nie skorzystał:))
    Nie lubię jak ktoś mnie oszukuje:( Nie ma możliwości to nie ma możliwości.

    --
    t0maszek

  • 35. Data: 2024-07-22 16:04:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Bez paragonu?
    > To miał pecha. ;)

    Nie ma obowiązku wystawiania paragonów.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 36. Data: 2024-07-22 16:06:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 15:29, n...@o...pl pisze:
    > Czy wstęp jest za darmo (i VAT-u nie ma) jeżeli kupisz pocztówkę z 0% VAT?
    > Dobre ? Ale US pewnie nie podzieli tego.
    To nie tak działa. Gość daje zamiast biletów pocztówki. Albo przy
    okazji. Bo stoi przy wejściu i nikt tego jakoś osobno nie sprawdza.
    --
    (~) Robert Tomasik