  • 211. Data: 2007-12-14 16:17:03
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:fju20f$n0s$1@inews.gazeta.pl...

    > A "dla matki z dzieckiem" może? Czy to nie dyskryminacja?

    Ludzie... Czy ty potrafisz rozumowac normalnie.
    Sa miejsca uprzywilejowane dla osob ktore tego potrzebuja ze wzgledu na
    takie a nie inne okolicznosci, dotyczy to inwalidow, rodzica z dzieckiem czy
    kobiet w ciazy, osob starszych, kombatantow - naprawde nie potrafoisz tego
    zroumiec na czym polega ta roznica?
    Sa w autobuusach specjalne miejsca dla matek z dziecmi, odpowiednio
    przygodtowane, z wiekszym miejscem przewaznie w poblizu wejscia do autobusy
    tak by matka z dzieckiem na reku mogla bezpiecznie i szybko zajac miejsce
    tak bys ty nie musial czekac na to, az przepchnie sie gdzies na tyl
    autobusu. To samo z inwalidami, ktorzy maja uprzywilejowane miejsce w
    autobusie.
    Zadanie domowe:
    znajdz roznce w Uprzywilejowaniu a dyskryminacji.

  • 212. Data: 2007-12-14 16:28:16
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Gru, 17:04, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > Dopisales sobie ten nawias co?:))))
    > lokal to nie zawsze oznacza sklep.

    Ale sklep to lokal. Z rachunku zbiorow tez jestes lamerem, co?:)

    > Bez tego nawiasu, sie zgadza a i tak nie do konca, bo prawo zabrania ci SILA
    > WYRZUCIC KOGOKOLWIEK nawet z prywatnego mieszkania (nie rozpatruje tu sprawy
    > obrony koniecznej!) to moze tylko policja.

    Przeciez jako legalista grzecznie opuscisz lokal, prawda?

    > Wiec radze odlozyc filmy

    Znow o filmach?

  • 213. Data: 2007-12-14 18:01:35
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    > detalicznego
    > lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą *towar
    > przeznaczony do sprzedaży* lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia
    > sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.
    >
    > Jak rozumiesz termin - "towar przeznaczony do sprzedaży"?

    jałowa dyskusja.. towar zostanie przeznaczony do sprzedaży w momencie kiedy
    właściciel sklepu lub inna uprawniona osoba do sprzedaży ten towar
    przeznaczy... Nikt z zewnątrz nie będzie decydował o przeznaczeniu towaru
    znajdującego się w sklepie;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 214. Data: 2007-12-14 22:15:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Kodeks drogowy obowiązuje zasady ruchu na drogach publicznych oraz w
    > strefach zamieszkania.

    Nie tylko.

    > Oznacza to, że wnętrze sklepu nie podpada pod
    > regulacje PoRD.

    Podpada. I na pewno podpada pod KW.

  • 215. Data: 2007-12-14 22:15:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Podstawa prawna?

    Spróbuj naśmiecić ;) Wezwany patrol wystawi ci mandat za zaśmiecanie i
    stosownie pouczy.

  • 216. Data: 2007-12-14 22:18:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Czlowieku, co ty bredzisz! W godzinach otwarcia wlasciel sklepu traci
    > swoje prawa do sklepu???

    Do sklepu? Nie. Do wypraszania, kogo chce - owszem.

    > ROTFL :DDDD
    >
    > P.S.
    > Jakbys nie wiedzial: osoba uprawniona - wlasciciel, zarzadca, osoba
    > uprawniona do zarzadzania terenem.

    Ale to musi być osoba uprawniona do nakazania opuszczenia terenu. Na
    podstawie 135KW - w godzinach otwarcia nawet właściciel nie jest do tego
    uprawniony.

  • 217. Data: 2007-12-14 22:20:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Co??? Chyba mamy inne materialy...

    Próbujesz uzależnić zawarcie umowy zakupu/sprzedaży towaru od zawarcia
    osobnej umowy na zachowanie się na terenie sklepu.

    > Nie odmawia. Mozesz kupowac, ale bez plecaka.

    Klauzula niedozwolona.

    > Nie musze, ale ludzie lubia ze mna widocznie przebywac:)

    Tak to sobie tłumacz ;->

    > PoRD obowiazuje na drogach publicznych.

    Nie tylko, ignorancie.

  • 218. Data: 2007-12-14 22:24:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Po co? Przecież wystarczy, że się *mogłeś* zapoznać.

    Wiesz, teoretycznie mogę się zapoznać z dokumentem, który jest
    powieszony w piwnicy siedziby macierzystej firmy na Kajmanach...

  • 219. Data: 2007-12-15 01:47:54
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

    > Ale sklep to lokal. Z rachunku zbiorow tez jestes lamerem, co?:)

    A dom to lokal?

    > Przeciez jako legalista grzecznie opuscisz lokal, prawda?

    To w koncu sklep czy lokal - moze sie wreszcie zdecydujesz?

    > Znow o filmach?

    No naprawde powinienes je odlozyc.

  • 220. Data: 2007-12-15 08:52:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2007 23:20:54 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie tylko, ignorancie.

    "Art.1
    1. Ustawa reguluje zasady ruchu na drogach publicznych oraz w strefach
    zamieszkania, warunki dopuszczenia pojazdów do tego ruchu, wymagania w
    stosunku do osób kierujących pojazdami i innych uczestników ruchu oraz
    zasady kontroli ruchu drogowego."

    Naucz sie czytac.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .