  • 161. Data: 2007-12-13 09:29:43
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 09:40, "Agnieszka" <a...@z...pl> wrote:

    > Ale płacisz za to, co z plecaka zginie? Bo ja jeszcze nie spotkałam
    > ochroniarza, który by sie upierał, że zapłaci...

    Tak, place. Jesli sklep wymaga pozostawienia bagazu, kto powinien
    zapewnic bezpieczny depozyt.

  • 162. Data: 2007-12-13 09:32:48
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Tak, place. Jesli sklep wymaga pozostawienia bagazu, kto powinien
    > zapewnic bezpieczny depozyt.

    Podaj adres. Bardzo chętnie zrobię sobie zdjęcie pod tabliczką "Sklep PONOSI
    odpowiedzialność za rzeczy pozostawione w depozycie".

    Agnieszka

  • 163. Data: 2007-12-13 10:04:52
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 12 Gru, 18:39, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > I narażasz się na odsiadkę z Art. 212 KK oraz Art. 233 KK.

    Hehe, jako oskarzony moge gadac co mi slina na jezyk przyniesie:)

  • 164. Data: 2007-12-13 11:24:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Dlaczego? Sprzedawca ma prawo wprowadzic regulamin porzadkowy i go
    > egzekwowac. Wazne, zeby klient byl poinformowany.

    Od kiedy sprzedawca ma w Polsce władzę ustawodawczą i wykonawczą, hmm?

  • 165. Data: 2007-12-13 11:25:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Tak, place. Jesli sklep wymaga pozostawienia bagazu, kto powinien
    > zapewnic bezpieczny depozyt.

    To ja poproszę 20'000 PLN w gotówce - bo na tyle wyceniam zawartość
    swojego plecaka.

    Masz tyle?

  • 166. Data: 2007-12-13 11:26:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Chyba, ze masz zdolnosc przenikniecia przez ochroniarza, hehe:)))

    > Sa 2 wyjscia - ochrona stanie w przejsciu,

    I zostanie stamtąd usunięta przez wezwaną policję.

    > albo zostaniesz wezwany do opuszczenia sklepu.

    Wzywać sobie możesz. Spróbujesz egzekwować - i oberwiesz obroną konieczną.

  • 167. Data: 2007-12-13 11:27:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Hehe, jako oskarzony moge gadac co mi slina na jezyk przyniesie:)

    No i widzisz, jaki jesteś głupi - od wezwania policji do oskarżania
    kogokolwiek to dłuuuuuuuuuuuuga droga.

  • 168. Data: 2007-12-13 13:03:12
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 12:26, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > I zostanie stamtąd usunięta przez wezwaną policję.

    ROTFL:DDDDDDDDDD
    Niby na jakiej podstawie???

    > Wzywać sobie możesz. Spróbujesz egzekwować - i oberwiesz obroną konieczną.

    Hehe, znasz to:
    "Art. 193. Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu,
    pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby
    uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku."
    ?

  • 169. Data: 2007-12-13 13:04:22
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 12:25, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > To ja poproszę 20'000 PLN w gotówce - bo na tyle wyceniam zawartość
    > swojego plecaka.

    Ale ja nie chce kupowac zawartosci Twojego plecaka.

  • 170. Data: 2007-12-13 13:05:42
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 12:27, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No i widzisz, jaki jesteś głupi - od wezwania policji do oskarżania
    > kogokolwiek to dłuuuuuuuuuuuuga droga.

    Przeczytaj ustawe.