  • 11. Data: 2010-03-22 13:31:15
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 14:21:04 +0100, Ryba napisał(a):

    > Dobre sklepy wymieniają na inny rozmiar (jeśli mają). Ze zwrotem jest
    > raczej ciężko.

    Sieć HiMountain musi być zatem jakimś megasupersklepem, ponieważ tam
    można w terminie 28 dni towar bez gadania zwrócić ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 12. Data: 2010-03-22 13:31:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ryba pisze:

    > Dobre sklepy wymieniają na inny rozmiar (jeśli mają).
    > Ze zwrotem jest raczej ciężko.

    Mam inne doświadczenia.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-03-22 13:37:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Mam inne doświadczenia.

    W sumie dobry sklep nie będzie ryzykować sprzedania klientowi lekko
    używanego np. obuwia.

  • 14. Data: 2010-03-22 14:13:26
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Nie ma takiego prawa.
    > Psim obowiazkiem Klienta dokonujacego zakupui w zwyklym stacjonarnym
    > sklepie, gdzie ma mozliwosc przymierzenia butow na swe giczaly, i gdzie galy
    > widzialy co braly, jest dokonanie ROZWAZNEGO zakupu. Skoro pasuja, podobaja
    > sie to place kupuje i koniec.
    > Sklep moze przyjac zwrot ale oczywiscie nie musi.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Psi obowiazek to mial klieny w komunizmie. Teraz sklep powinien sie w pas
    klanaic klientowi, tak jak na Zachodzie.

  • 15. Data: 2010-03-22 14:15:41
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Sieć HiMountain musi być zatem jakimś megasupersklepem, ponieważ tam
    > można w terminie 28 dni towar bez gadania zwrócić ;-)

    Podobnie jest w Media Markt. Tylko takie bzdziny nie przyjmuja, byle sie
    nachapac, narznac klienta i zwinac majdan.

  • 16. Data: 2010-03-22 14:17:58
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Oj, ktoś jeszcze przeczyta tylko urywek wątku i będzie potem: "W sklepie
    > nie poczęstowali mnie kawą! Jaki przepis pozwala na ukaranie tego sklepu
    > za takie traktowanie klienta?!" ;->
    Taki, ze klienci beda kupowac w sklepie, gdzie czestuja kawa.

  • 17. Data: 2010-03-22 14:18:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-22 15:15, adam pisze:

    > Podobnie jest w Media Markt. Tylko takie bzdziny nie przyjmuja, byle sie
    > nachapac, narznac klienta i zwinac majdan.

    Sklep to nie wypożyczalnia.

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-03-22 14:21:37
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    adam pisze:
    > Podobnie jest w Media Markt. Tylko takie bzdziny nie przyjmuja, byle sie
    > nachapac, narznac klienta i zwinac majdan.

    pierdolenie głupot, postaw się trochę w roli przedsiębiorcy a potem
    zacznij bredzić.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-03-22 14:22:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    adam pisze:
    > Psi obowiazek to mial klieny w komunizmie. Teraz sklep powinien sie w pas
    > klanaic klientowi, tak jak na Zachodzie.

    Bredzisz chłopie bredzisz :) Klientowi zresztą nie tylko jemu należy się
    szacunek i należyta kultura obsługi i nic więcej.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-03-22 14:29:56
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 22.03.2010 15:21, krzysiek82 wrote:

    > pierdolenie głupot, postaw się trochę w roli przedsiębiorcy a potem
    > zacznij bredzić.

    Przedsiebiorca powinien myslec w dlugim okresie.

    Co z tego, ze nie przyjmie on zwrotu od klienta ("i dzieki temu ma stowe
    dalej w kieszeni, no nie"), skoro:

    - dany klient do niego juz nie wroci,
    - dany klient byc moze zniecheci innych, potencjalnych klientow.

    Niestety takie myslenie jest dosc powszechne w Polszy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org