  • 91. Data: 2010-03-29 22:18:25
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    to pisze:

    > Można przyjść do sklepu z dzieckiem.

    Nie masz dzieci, prawda? ;)

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2010-03-29 22:46:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:
    > to pisze:
    >

    >> Można przyjść do sklepu z dzieckiem.
    >
    > Nie masz dzieci, prawda? ;)

    dlatego mi sie nawet nie chce odpisywac.

    punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Swiat z drabiny w stodole wyglda jednak inaczej.

  • 93. Data: 2010-03-29 23:42:56
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 29.03.2010 23:01, to wrote:

    > Kto rozsądny kupuje buty bez mierzenia? Przecież wiadomo, że numeracja
    > pomiędzy markami, a nawet poszczególnymi modelami bywa zupełnie
    > nieporównywalna. Jeśli ktoś tak robi, to może mieć pretensje tylko do
    > siebie.
    >
    > Chciałbyś kupić jako nowe buty, które ktoś kupił, dał komuś w prezencie,
    > ten przymierzył, rzucił w kąt, a potem zwrócił?

    Rzebys sie nie zdziwil, ile par nog przechodza typowe buty w sklepie,
    nim zostana sprzedane ;)

    [ciach filozofowanie]

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 94. Data: 2010-03-30 00:22:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    witek wrote:

    > dlatego mi sie nawet nie chce odpisywac.
    >
    > punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Swiat z drabiny w stodole
    > wyglda jednak inaczej.

    Tu nie chodzi o punkt widzenia tylko o coś zupełnie innego.

    --
    cokolwiek