  • 61. Data: 2010-04-19 08:29:28
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > robisz?

    > Albowiem? Ja tam żonie nie oddaję ani kawałka pensji. Ma swoją.

    Nie kumam tego oddawania.
    Mamy wspólne konto, na które wpływają wszystkie wypłaty. Trzeba coś
    kupić, zapłacić, to się bierze i tyle. A kto bierze - nie ma znaczenia.

    Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.

    Może dlatego że oboje nie mamy tendencji do wydawania na jakieś
    kompletne idiotyzmy.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 62. Data: 2010-04-19 08:37:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie mówiła o anegdocie a o dowodzie anegdotycznym.

    pytalas sie czy ktos zna, wiec napisalem ze znam, a ze ci troche do
    koncepcji swiata nie pasuje, no coz, nie moja wina

  • 63. Data: 2010-04-19 08:39:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.

    dla mnie to tez nie pojete, ale to wiesz, moze w mysl przyslowia "ze z
    rodzina to najlepiej n a zdjeciu" to i taki budzet maja

  • 64. Data: 2010-04-19 09:34:41
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news:hqh497$p49$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.
    >
    > Może dlatego że oboje nie mamy tendencji do wydawania na jakieś

    Bo to tylko taki lapsus slowny. Ja tez mam wspolne konto z zona. Wprawdzie
    ona nie zarabia, tylko ja, ale kiedys zarabiala. Ale ze ona czesciej wydaje
    (czesniej, nie znaczy wiecej), bo chodzi na zakupy, robi oplaty itp, wiec ja
    tez zawsze mowie, ze jej oddaje :)
    Chociaz ja jak potrzebuje to tez biore.

  • 65. Data: 2010-04-19 10:02:43
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "cranky" napisał w wiadomości

    > No wlasnie. Wiele razy sie nad tym zastanawialem. Czy nagrywanie sprawy, w
    > ktorej biore udzial (jako swiadek/strona itp) jest dozwolone przez prawo?

    Nie jest zabronione.

    > Czy sedzia moze zakazac?

    Może. Zwłaszcza kiedy będzie wiedział, że nagrywasz bądź masz taki zamiar.

    > Albo czy musi zezwolic?

    Jeśli zapytasz. Może zabronić albo zezwolić.

    > Jak zareaguje siedzia, kiedy stane przy barierce i wyciagne dyktafon?

    Zakaże nagrywania zapewne. Jeszcze by ktoś potem wyciągał niezgodności z
    protokołem z posiedzenia.;-)

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 66. Data: 2010-04-19 10:29:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-19 10:29, Massai pisze:
    > Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.

    Kwestia rodzaju spółki, bo od strony cywilnej małżeństwo to spółka,
    tylko niestety źle zaprojektowana prawnie. Ale generalnie nie widzę
    powodu, żeby uwspólniać pieniądze. Żona zarabia swoje na swoje, ja
    zarabiam swoje na swoje. I tak jest do przodu, bo mieszka u mnie, więc
    nie musi płacić czynszu. A jedzenie kupujemy różnie, na zmianę.

    Nie mówię, żeby rozliczać co do grosza ,,o, ty zjadłaś bułkę, a ja
    szynkę to dzielimy wydatki w proporcji X:Y'', ale nie widzę też powodu
    do tego, żeby każdy nie miał mieć swojego konta i nie miał móc decydować
    o zakresie ponoszonych wydatków.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 67. Data: 2010-04-19 10:35:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> [...]
    > szynkę to dzielimy wydatki w proporcji X:Y'', ale nie widzę też powodu
    > do tego, żeby każdy nie miał mieć swojego konta i nie miał móc decydować

    Kochajmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi - to bardzo mądre
    powiedzenie.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2010-04-19 13:01:56
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "szerszen" napisał:
    > a statystyki jakies znasz?
    > bo ja jakis czas temu czytalem czy ogladalem wywiad z sedzina sadu
    > rodzinnego i na pytanie dziennikarza, dlaczego w polsce jest tendencja, ze
    > to matka dostaje opieke nad dzieckiem, powiedziala cos takiego "ojcowie
    > praktycznie nie daja nam szansy na inne wyroki, w trakcie takich spraw
    > moze 2% ojcow wystepuje o opieke nad dzieckiem"
    > wiec jak sami widzisz nie do konca jest tak jak ci sie wydaje

    tak, dalej siej tą pełoską propagandę!:O)
    ojcowie w polsce nie mają praktycznie żadnych szans na opiekę nad dzieckiem,
    i napewno starających się o to jest znacznie więcej niż 2%:O)
    co tu się potem dziwić że taki ojciec wyjeżdża za granicę i zapomina o
    dziecku, skoro i tak zabrano/zabiorą mu wszelkie prawa do tego dziecka a
    nałożyli/nałożą same obowiązki, a w przypadku matki na odwrut:O(
    ale wszystko zgodnie z prafem:O)

  • 69. Data: 2010-04-19 13:01:58
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "Massai" napisał:

> [...]
    > kupić, zapłacić, to się bierze i tyle. A kto bierze - nie ma znaczenia.
    > Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.

    na prawie się wypowiadasz a podstaw ekonomi nie czaisz?:O)
    niezależnie od ilości kont ktoś dochodem na nich misi zażądzać, a chyba
    oczywiste że robi to ten kto ten dochód generuje a nie teściowa, stad
    oddzielne konta to normalność, no chyba że u was w rodzinie to macie
    wspulne, każdy wypłaca ile che i na co chce a w połowie miesiąca okazuje się
    że skarbonka jest pusta?:O)

    p.s. odnośnie tych teoretykuf co się zwą praktykami, to kidyś w rozmowie ze
    znajomymi na temat podwiyżek, okazało się że jeden gość "głowa rodziny" nie
    ma pojęcia ile jego rodzina nawet miesięcznie na wyżywienie wydaje, kupa
    śmsiechu:O)

  • 70. Data: 2010-04-19 13:29:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ojcowie w polsce nie mają praktycznie żadnych szans na opiekę nad
    > dzieckiem,

    to czesciowo jest prawda

    > i napewno starających się o to jest znacznie więcej niż 2%:O)

    napewno bo co?
    bo tak ci sie wydaje, czy moze jednak podeprzesz sie jakimis weryfikowalnymi
    liczbami

    > co tu się potem dziwić że taki ojciec wyjeżdża za granicę i zapomina o
    > dziecku,

    jak bedziesz ojcem, ale takim prawdziwym, a nie dawca spermy, to sie
    bedziesz dziwil