    From: Tapatik <t...@b...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy reklamówki są zabronione?
    Date: Tue, 24 Jun 2008 08:23:59 +0200

    Witam grupę,

    Wczoraj sprzedawczyni w sklepiku z gazetami nie dała mi reklamówki na
    gazety, bo "się skończyły", co ja akurat przyjąłem ze zrozumieniem, w
    końcu przyszedłem po coś do czytania nie po plastikową torebkę.
    Na końcu dziewczę dodało, że teraz przepisy zabraniają dawania klientom
    plastikowych reklamówek, więc Ona nie wie czy zamawiać nowe.
    Przyznam, że nie śledzę radosnej twórczości naszego sejmu i nie wiem,
    czy czasem nie pojawiło się siakieś rozporządzenie regulujące tę
    kwestię, a w Polsce jest wszystko możliwe.

    Czy słyszeliście coś o nowym prawie likwidującym tak zwane reklamówki w
    sklepach?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik