  • Data: 2008-06-24 06:34:59
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 24 czerwiec 2008 08:29
    (autor Gabriel'Varius'
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3q4e8$j8$1@mx1.internetia.pl>):

    > Nie wiem czy jest przepis/ustawa ale w carefurze/albercie od kilku
    > tygodni sa dostepne wylacznie torby biodegradowalne.
    > Reklamowki/zruwki/jednorazowki jak to zwal tak zwal nie uswiadczysz
    > nawet za oplata - taki maja odgorny nakaz i juz.

    Niestety to chyba tylko lokalne działania, bo u nas kurde każdy plasterek
    każdego badziewia pakowany jest osobno w tony folii i doprosić się o papier
    nie da :( Nawet nie mam jak zagłosować nogami, bo kurde wszędzie folia :(

    --
    Tristan