  • Data: 2008-06-24 12:01:10
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Tue, 24 Jun 2008, Tristan wrote:
    > Mi mnie (obojętne), bo mnie trochę martwi pakowanie drobnych śmieci,
    > jako że do wyrzucania tychże jednorazówki były w sam raz... (po co mi
    > duży worek, skoro do małego kubełka średnia lub większa jednorazówka
    > też pasowała?)

    Widze, ze nastepny co zauwazyl ta mala, ale pomijana przez ekooszolomow
    prawde. Smieci trzeba w czyms wyrzucic - i do tego swietnie nadawaly sie
    mniejsze i wieksze worki z marketow. Teraz ilosc odpadkow sie nie
    zmniejszy tylko worki trzeba bedzie kupic dedykowane do tego
    zastosowania. Dodatkowo trzeba bedzie przyniesc zakupy ze sklepu, ale na
    to jest rozwiazanie - wielorazowe szmaciane siatki, ktore mozna
    wielokrotnie prac. I tu jest ta mala niedogodnosc nowego systemu - bo
    ranie jednak tez zanieczyszcza.
    Podsumowujac:
    - do tej pory przynosilo sie zakupy w foliowce i do niej pakowalo smieci
    - teraz: zakupy przynosisz w wielorazowej/pralnej siatce, a smieci
    wyrzucasz w dedykowanych workach, czyli sumarycznie szkodliwosc dla
    srodowiska wzrasta :-)

    Pozdro

    Maseł