  • 101. Data: 2010-04-26 13:39:11
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 15:27, olgierd pisze:

    > Owszem, w tej z 1921 r. ;-)

    A to:
    0483
    nie jest aktualna wersja?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 102. Data: 2010-04-26 14:05:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Od tego powinni być zastępcy.

    To od tego zacznij.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2010-04-26 15:19:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 16:05, Liwiusz pisze:

    > To od tego zacznij.

    No to jest PO Prezydenta.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 104. Data: 2010-04-26 17:53:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 15:39:11 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A to:
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997078
    0483 nie jest
    > aktualna wersja?

    A gdzie tam masz odwołanie do Boga??!

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 105. Data: 2010-04-26 17:54:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 17:19:16 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No to jest PO Prezydenta.

    To jest coś innego.
    Powinni być *następcy* i nie p.o. ledwie.

  • 106. Data: 2010-04-26 17:59:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 19:54, Olgierd pisze:

    > To jest coś innego.
    > Powinni być *następcy* i nie p.o. ledwie.

    Pół roku w tę czy tamtą co za różnica?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 107. Data: 2010-04-26 18:01:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 19:53, Olgierd pisze:

    0483 nie jest
    > A gdzie tam masz odwołanie do Boga??!

    W pierwszych linijkach. Mam inną przeglądarkę PDFów?

    ,,[...] wierzący w Boga będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra
    i piękna,[...]''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 108. Data: 2010-04-26 19:19:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 20:01:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    >>> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997078
    0483 nie jest

    > W pierwszych linijkach. Mam inną przeglądarkę PDFów?

    Ech, Ty w ogóle wiesz co to jest "odwołanie do Boga"?
    A jakby tam było "krzesło", to mielibyśmy odwołanie do krzesła?

    > ,,[...] wierzący w Boga będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra
    > i piękna,[...]''

    Ale wcześniej masz "w trosce" -- czyli jest "odwołanie do Troski"?

  • 109. Data: 2010-04-27 07:59:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 21:19, Olgierd pisze:

    > Ech, Ty w ogóle wiesz co to jest "odwołanie do Boga"?

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2494051

    odwołać się -- odwoływać się
    1. <<powołać się na coś jako na punkt oparcia w jakiejś sprawie>>

    > A jakby tam było "krzesło", to mielibyśmy odwołanie do krzesła?

    No. Generalnie konstytucja nie tylko nie potępia, ale wręcz Boga uznaje
    jako źródło prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna.

    > Ale wcześniej masz "w trosce" -- czyli jest "odwołanie do Troski"?

    A czym jest Troska? Jeżeli jest wspominana jakaś osoba jako źródło
    prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna, to dla mnie jest to odwołanie
    się do tej osoby.

    Generalnie to oczywiście ma zerowe znaczenie w dyskusji o wyborach, bo
    jak napisałem -- można to nazwać Superświętami Na Które Ludzie Zjeżdżają
    Do Domów I Im Łatwiej Głosować. Maddy zauważyła ten fakt i słusznie
    postulowała o to, żeby właśnie wtedy urządzać wybory.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 110. Data: 2010-04-27 08:01:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 09:59:24 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2494051
    >
    > odwołać się -- odwoływać się
    > 1. <<powołać się na coś jako na punkt oparcia w jakiejś sprawie>>

    Invocatio Dei jak się patrzy było tylko w konstytucji z 1921 r. Nawet
    sanacja w 1935 r. z niej zrezygnowała.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl