  • Data: 2003-05-21 18:09:32
    Temat: Czy policja moze dokonac przeszukania bez nakazu
    Od: Michal<m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Panstwa serdecznie!
    Mam problem poniewaz policjanci dokonali (na podstawie
    absurdalnego donosu) przeszukania zajmowanych przeze mnie
    pomieszczen w domu rodzicow. Mieli ze soba nakaz przeszukania
    wydany przez komendanta sekcji kryminalnej. Oczywiscie niczego
    nielegalnego nie znaleziono. Czy policjanci mieli prawo tak postapic?
    Czy nie jest tak ze powinni miec nakaz prokuratora? Jezeli tak to co
    moge zrobic w tej sprawie? Dodam, ze przeszukania dokonano o
    godzinie 7 rano.

    -> http://usenet.pomocprawna.info