  • 21. Data: 2004-09-05 16:15:47
    Temat: Re: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Od: Arek <a...@e...net>

    > A tak swoja droga, gdy 16 latek wyrucha 14 latka bedzie pedofilem,

    Nie będzie pedofilem.
    Musi to zrobić pełnoletni.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 22. Data: 2004-09-05 16:34:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie będzie pedofilem.
    > Musi to zrobić pełnoletni.

    Z punktu widzenia prawa wystarczy, że 17-to latek prześpi się z 15-to latką.
    Natomiast ja uważam, ze to cokolwiek głupie w takim wypadku mówić o kimś, ze
    jest pedofilem. Ale może jestem w błędzie. Stąd też nie stawiał bym równości
    pomiędzy zboczeniem pedofilii, a ściśle kodeksowym zakazem.

  • 23. Data: 2004-09-05 16:39:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Z punktu widzenia prawa wystarczy, że 17-to latek prześpi się z 15-to latką.

    Nie zgadzam się z Tobą. Musi to być 18 latek.

    Co do rozróżniania pedofila od popełniającego tylko taki czyn masz rację.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 24. Data: 2004-09-05 17:18:49
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 18:39:13 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Nie zgadzam się z Tobą. Musi to być 18 latek.

    Jaki 18-latek?

    Uprawiać seks legalnie można po ukończeniu 15 lat. Po obu stronach. 18 lat
    trzeba mieć, żeby się żenić.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 25. Data: 2004-09-05 17:20:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Uprawiać seks legalnie można po ukończeniu 15 lat. Po obu stronach. 18
    > lat trzeba mieć, żeby się żenić.

    Pomieszało Ci się i to zdrowo.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2004-09-05 17:30:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Uprawiać seks legalnie można po ukończeniu 15 lat. Po obu stronach. 18 lat
    > trzeba mieć, żeby się żenić.

    no to sam zaprzeczyles sobie :) "Z punktu widzenia prawa wystarczy, że 17-to
    latek prześpi się z 15-to latką."

    P.

  • 27. Data: 2004-09-05 17:30:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Uprawiać seks legalnie można po ukończeniu 15 lat. Po obu stronach. 18 lat
    > trzeba mieć, żeby się żenić.

    ups myslalem ze to R. T. Napisal.

    P.

  • 28. Data: 2004-09-05 17:33:14
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 19:20:26 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Pomieszało Ci się i to zdrowo.

    no to jeszcze raz.

    15 lat - wiek graniczy aby nie podpadać pod przepis o dopuszczaniu się
    obcowania płciowego z małoletnim i o pornografii dziecięcej
    17 lat - wiek graniczny dla odpowiedzialności karnej na podstawie KK.
    Młodsi moga odpowiadać z UPN.
    18 lat - minimalny wiek dla zawarcia małżeństwa. Kobieta może uzyskać
    zgodę sądu na zawarcie małżeństwa jeżeli ukończyła 16 lat.

    a zatem stosunki seksualne pomiędzy osobami, które ukończyły 15 lat są
    legalne
    Jeeli jedno z partnerów ma poniżej 15 lat drugie ponosi odpowiedzialność
    karną. Albo na odstawie KK (jeśli ukończyło 17 lat) albo na podstawie UPN
    Jezeli oboje mają poniżej 15 lat diabli wiedzą co trzeba zrobić. Pozostaje
    ściganie za demoralizację.

  • 29. Data: 2004-09-05 18:15:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie zgadzam się z Tobą. Musi to być 18 latek.

    Ze mną oczywiście neizgodzić się możesz. Ale co zrobisz wobec art. 10 kk?

    > Co do rozróżniania pedofila od popełniającego tylko taki czyn masz rację.

    No, to ja w tym wypadku uważam, że granica wieku, przy której kogoś można
    nazwać pedofilem powinna być jednak o wiele wyższa, niż nawet 18 lat.

  • 30. Data: 2004-09-05 18:29:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    > 15 lat - wiek graniczy aby nie podpadać pod przepis o dopuszczaniu się
    > obcowania płciowego z małoletnim i o pornografii dziecięcej

    Przez dorosłego.

    > 17 lat - wiek graniczny dla odpowiedzialności karnej na podstawie KK.

    Nie w tym paragrafie.

    > Młodsi moga odpowiadać z UPN.

    Za co?

    > 18 lat - minimalny wiek dla zawarcia małżeństwa. Kobieta może uzyskać
    > zgodę sądu na zawarcie małżeństwa jeżeli ukończyła 16 lat.

    Co to ma do rzeczy?

    > a zatem stosunki seksualne pomiędzy osobami, które ukończyły 15 lat są
    > legalne

    Są.

    > Jeeli jedno z partnerów ma poniżej 15 lat drugie ponosi odpowiedzialność
    > karną. Albo na odstawie KK (jeśli ukończyło 17 lat) albo na podstawie UPN

    Tylko jeśli ma ukończone 18 lat.

    > Jezeli oboje mają poniżej 15 lat diabli wiedzą co trzeba zrobić.
    > Pozostaje ściganie za demoralizację.

    Niby kogo? Oboje kamieniujemy?

    Arek

    --