  • Data: 2003-11-18 06:51:26
    Temat: Czy musze odpowiadac za głupote innych??
    Od: "Jak Kowalski" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki mały problem, jestem uzytkownikiem allegro, i przez przypadek
    (dziwny nieodpowiedzialny człowiek) osoba która wylicytowala cos w mojej
    aukcji niewiadomo jakim cudem wysłała mi przesyłke która miała isc do kogos
    innego (on był u mnie tylko kupujacym, ja nic u niego nie kupowałem), teraz
    straszy mnie wzniesieniem sprawy na policje jak mu przesyłki nie odesle ?
    wydaje mi sie ze nie ma do tego podstaw prawnych, wkoncu to nie moja wina
    ze sie pomyslił, jego problem no nie? co o tym myslicie ??