  • Data: 2006-04-08 22:45:26
    Temat: Czy mozna z upowaznieina podpisac akt notarialny?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym wykupic mieszkanie w spoldzielnii od spoldzielnii. Prawa do mieszkania
    ma moja mama. Obecnie jest za granica i powrot do Polski tylko dla kupna
    mieszkania nie wchodzi w gre. Czy moze wyslac mi jakies notarialne upowaznienia,
    abym ja reprezentowal mame w spoldzielnii mieszkaniowej i podpisac akt
    notarialny, czy co kolwiek tam sie robi? Pieniadze mama by przelala ze swojego
    konta przez internet. Jak sie za to zabrac? Czy potrzebuje upowaznienie do
    reprezentowania ogolne, czy oddzielne do spoldzielnii mieszkaniowej, a oddzielne
    przed notariuszem, itp??

    Prosze dajcie jakies wskazowki, aby mnie spoldzienia nie odprawila z kwitkiem.