  • Data: 2006-04-09 06:13:52
    Temat: Odp: Czy mozna z upowaznieina podpisac akt notarialny?
    Od: "bubu" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kjvirtual <k...@g...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
    > Chcialbym wykupic mieszkanie w spoldzielnii od spoldzielnii. Prawa do
    mieszkania
    > ma moja mama. Obecnie jest za granica i powrot do Polski tylko dla kupna
    > mieszkania nie wchodzi w gre. Czy moze wyslac mi jakies notarialne
    upowaznienia,

    Ja zostałem przez moją znajomą NOTARIALNIE upoważniony do dokonywania
    w jej imieniu czynności prawnych na jej rzecz.
    Ale upoważniła mnie u notariusza będąc jeszcze w kraju.A potem wyjechała z
    Polski.
    Ja w jej imieniu i na jej rzecz kupowałem działkę budowlaną u notariusza z
    tym upoważnieniem w ręku
    a podpisując się moim własnym imieniem i nazwiskiem.Tak samo dokonałem
    pobrania pieniędzy z jej konta
    i płaciłem u notariusza.
    Jacek