  • Data: 2006-11-14 19:20:41
    Temat: Czy można sprzedać coś pracodawcy?
    Od: "Franek" <k...@w...wp.wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym trochę dorobić, tylko nie wiem czy to zgodne z prawem.
    a systucja jest taka:
    pracuję w firmie-instytucji w dziale zaopatrzenia jako zwykły pracownik,
    nikt z kierownictwa.
    Nie reprezentuję firmy "na zewnątrz" nie podpisuję faktur - zwykły przynieś,
    podaj, pozamiataj.

    Podwyżki dać nie chcą a trzeba wiązać koniec z końcem.

    Czy mógłbym założyć DG i sprzedawać swojemu pracodawcy np. środki czystości,
    z zastrzeżeniem, że moja cena będzie niższa od najniższej ceny jaką
    znajdzie - powiedzmy znajdzie najtańsze mydło za 50 gr to ja mu zaoferuję je
    za 49 gr?
    Oczywiście wszystko odbywałoby się za wiedzą i zgodą szefostwa.
    Ja mam dodatkowy dochód, firma ma tańsze towary (niewiela ale jednak)
    Tylko czy to zgodne z prawem? Można tak?

    Pozdrawiam
    F.