  • 1. Data: 2011-09-18 20:14:38
    Temat: Czy można
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam
    na yatube jest bardzo dużo teledysków z muzyką ludową niemiecką
    przy każdym teledysku jest jest przycisk donowald i można ściągać na dysk

    jest to udostępione
    i jest napisane
    You can download and save this video on local hard drive via FastestTube
    extension installed in your browser.
    Select the desired video quality in the Download drop-down menu.

    zaznaczam nie jest to erotyka tylko muzyka ludowa z programów tv niemieckiej
    pytanie
    Czy mogę to ściągać na dysk dla własnych potrzeb
    proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2011-09-18 20:24:58
    Temat: Re: Czy można
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-09-18 22:14, Jacek Buda pisze:
    > Witam
    > na yatube jest bardzo dużo teledysków z muzyką ludową niemiecką
    > przy każdym teledysku jest jest przycisk donowald i można ściągać na dysk
    >
    > jest to udostępione
    jesteś pewien ?
    > i jest napisane
    > You can download and save this video on local hard drive via FastestTube
    > extension installed in your browser.
    > Select the desired video quality in the Download drop-down menu.
    bo wygląda to na reklamę / masz zainstalowany jakiś plugin do przeglądarki

  • 3. Data: 2011-09-18 20:36:35
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Ra <t...@d...it> napisał(a):

    > jesteś pewien ?
    > bo wygląda to na reklamę / masz zainstalowany jakiś plugin do przeglądarki
    Sprawdziłem
    to samo na jest na mozaice i na internet eksploer

  • 4. Data: 2011-09-19 07:44:12
    Od: "Robert Winkler" <w...@N...co>

> [...]
    > extension installed in your browser.
    > Select the desired video quality in the Download drop-down menu.

    Masz na komputerze zainstalowany program o nazwie FastestTube.
    Modyfikuje on zachowanie przeglądarki internetowe zainstalowanej na
    komputerze.
    Program monitoruje jakie strony przeglądasz
    i jeśli jest to YouTube to odczytuje on zawartość strony
    i modyfikuje ja, dodając własny przycisk pobierania.
    Skoro program ten potrafi zrobić to z YouTube
    to zapewne korzystając z tych samych funkcji byłby w stanie zrobić to samo
    wówczas gdy wykonujesz jakieś przelewy ze swojego konta bankowego,
    na przykład zmieniając kwotę i numer rachunku na jaki mają zostać przelane
    pieniądze,
    Program tego typu może też uzyskać dostęp do kont pocztowych przeglądanych
    na tym komputerze.

    FastestTube udostępniany jest na stronie kwizzu.com
    nie ma tam jednak żadnej informacji kto jest jego autorem,
    żadnego adresu firmy, numery telefonu, nic.
    Domena kwizzu.com została zarejestrowana poprzez firmę GoDaddy.com
    na zlecenie firmy Domains by Proxy, Inc.
    Tu jednak trop się urywa i nie wiadomo kto kryje się pod nazwą kwizzu.com

> [...]
    > niemieckiej
    > pytanie
    > Czy mogę to ściągać na dysk dla własnych potrzeb

    Wracając do tematu, odpowiedź jest prosta i brzmi: NIE
    Po kopie tych materiałów musisz zgłosić się do użytkownika który je tam
    umieścił,
    może się jednak okazać że nie miał on praw do umieszczenia
    tych materiałów filmowych w serwisie YouTube
    nie ma też praw do przekazania ci ich kopii.

  • 5. Data: 2011-09-19 11:59:30
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Robert Winkler wrote:
    > Wracając do tematu, odpowiedź jest prosta i brzmi: NIE

    smiem watpic - Art. 23. 1.

    jezeli potrafisz sie czyms podeprzec to chetnie poczytam
    moim zdaniem jak najbardziej mozna zapisac sobie to na dysk
    bo "w przepisach" chyba niczym nie rozni sie to od nagrywania
    sobie programu telewizyjnego

    watpliwa legalnosc raczej nie bedzie problemem pytajacego bo
    on tego nijak nie rozpowszechnia a jedynie korzysta z utworu
    juz rozpowszechnonego

    aczkolwiek jest to niezgodne z http://www.youtube.com/t/terms
    punkt 5.1 podpunkty L i M

    tak ze imho nie ma szans na odpowiedzialnosc karna, jest
    czysto teoretczna mozliwosc na pozew cywilny ze strony
    googla o naruszenie warunkow korzystania z uslugi