    From: "Robert Winkler" <w...@N...co>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można
    Date: Mon, 19 Sep 2011 09:44:12 +0200

    > jest to udostępione
    > i jest napisane
    > You can download and save this video on local hard drive via FastestTube
    > extension installed in your browser.
    > Select the desired video quality in the Download drop-down menu.

    Masz na komputerze zainstalowany program o nazwie FastestTube.
    Modyfikuje on zachowanie przeglądarki internetowe zainstalowanej na
    komputerze.
    Program monitoruje jakie strony przeglądasz
    i jeśli jest to YouTube to odczytuje on zawartość strony
    i modyfikuje ja, dodając własny przycisk pobierania.
    Skoro program ten potrafi zrobić to z YouTube
    to zapewne korzystając z tych samych funkcji byłby w stanie zrobić to samo
    wówczas gdy wykonujesz jakieś przelewy ze swojego konta bankowego,
    na przykład zmieniając kwotę i numer rachunku na jaki mają zostać przelane
    pieniądze,
    Program tego typu może też uzyskać dostęp do kont pocztowych przeglądanych
    na tym komputerze.

    FastestTube udostępniany jest na stronie kwizzu.com
    nie ma tam jednak żadnej informacji kto jest jego autorem,
    żadnego adresu firmy, numery telefonu, nic.
    Domena kwizzu.com została zarejestrowana poprzez firmę GoDaddy.com
    na zlecenie firmy Domains by Proxy, Inc.
    Tu jednak trop się urywa i nie wiadomo kto kryje się pod nazwą kwizzu.com

    > zaznaczam nie jest to erotyka tylko muzyka ludowa z programów tv
    > niemieckiej
    > pytanie
    > Czy mogę to ściągać na dysk dla własnych potrzeb
    > proszę o odpowiedź

    Wracając do tematu, odpowiedź jest prosta i brzmi: NIE
    Po kopie tych materiałów musisz zgłosić się do użytkownika który je tam
    umieścił,
    może się jednak okazać że nie miał on praw do umieszczenia
    tych materiałów filmowych w serwisie YouTube
    nie ma też praw do przekazania ci ich kopii.